|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Ønsker meg tips til en god, men lettlest bok
Å, ja! Jeg likte Slik går nok en dag av våre liv for aldri mer å komme igjen veldig godt. Kanskje jeg skulle bestille meg noen flere bøker av ham på svensk - svensk pocket er jo så rimelig også.
|
|
|
|
#3 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Ønsker meg tips til en god, men lettlest bokJeg har nettopp lest Kompani Orheim. Den kan anbefales.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Å ja, både den og Renbergs Mannen som elsket Yngve er strålende (ikke minst hvis man er født i første halvdel av 70-tallet, mistenker jeg).
|
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker meg tips til en god, men lettlest bokAnna Gavaldas Saman er ein mindre aleine (Det norske Samlaget), anbefales på det varmeste! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker meg tips til en god, men lettlest bokAnbefalar egentlig alle Jonas Gardells bøker. Dei henger saman, men kan godt lesast uavhengig av kvarandre.
Bergensis Sist redigert av Bergensis : 30-05-07 kl 17:09. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker meg tips til en god, men lettlest bokLink til Gardells bøker:
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Ønsker meg tips til en god, men lettlest bokTusen takk - disse skal jeg sjekke ut! Synes Jonas Gardell er både morsom og klok, så det kan igrunnen bare bli bra |
|
|
|
#10 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Ønsker meg tips til en god, men lettlest bokPS! Jeg elsker deg er en nydelig bok. |
|
|
|
![]() |
|
|