|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Lillebror skal på svømming i dag og er dermed borte fra 18.30 til 20, midt i god knasp-eller-knep-tid. De skal ikke gå til andre enn naboen uansett, så det går greit.
![]() |
#23 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Hvorfor? Bortsett fra at jeg synes Halloween er noe forbasket tull fatter jeg ikke hvorfor en offentlig teaterskole avlyser øvelse for store barn fordi det er Halloween. De kan fint gå etter øvelse, vi betaler en betydelig sum for at barna våre går der, kun en øvelse i uka og de følger skoleåret så ikke mange øvelser osv osv.
![]() |
#24 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Jøss. Jeg synes det er hensynsfullt jeg da, så slipper ungene å havne i en skvis. Uavhengig av hva du måtte mene om feiringen så har det jo litt en betydelig markering også i Norge.
![]() |
#25 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Min gutt skal selvsagt på fotballtrening i dag!
![]() |
#26 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?
Jeg ser på det som en tjeneste jeg har kjøpt. Teaterundervisning til mitt barn. Hvis de avlyser pga noe så banalt som Halloween feiring så får de sette opp en alternativ øvelse de kan delta på. Hadde de avlyst en øvelse pga begravelse eller vannlekkasje hadde det selvfølgelig vært noe annet.
![]() |
#27 |
Live and let live
|
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Vi har ikke aktiviteter på torsdager, men det de ellers går på, er på tidspunkt som ville gjort det mulig å få med seg begge deler.
![]() |
#28 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Trening i dag ble avlyst, men her har veldig mange klassefest på Halloween. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?For oss har Halloweenfeiring blitt en tradisjon hvor fettere, tante, onkel og bestemor kommer for å feire, Frøkna har aktivitet fra 18.30-21, denne slipper hun i kveld.
![]() |
#30 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Enig! Hva blir det neste? Droppe fotballtreningen fordi det er thanksgiving i et land ganske langt borte fra oss. Duste-"høytid." |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Live and let live
|
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Jeg synes godt vi kan begynne med thanksgiving her i Norge også.
![]() |
#32 |
Epikur
|
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Min eldste skal på kampsport som hun pleier og hooker opp med venninnene etterpå.
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Ungene skal på kulturskole som normalt og på halloweenfest etterpå. I for var det korpsøvelse samtidig med Halloween og da droppet korpset øvelse og laget en flott halloweenfest i stedet. Det ble så bra at de hadde halloweenfest i år også som ble arrangert i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Dårlig husmor
|
Da kan vi kanskje holde oss til høsttakkefest, som jo er en tradisjon i Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Vi har to aktiviteter i dag for yngstemann og for at han skal få gå med kamerater som ikke går på samme aktivitet, så går han på den første timen som omhandler lagtrening. Den andre aktiviteten (samme greie egentlig, men mer teknikktrening) får vente til neste uke. Jeg er instruktør på den aktiviteten som han ikke skal gå på, men jeg blir igjen og instruerer alle de herlige barna som ikke feirer Halloween. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?I fjor ble håndballtrening avlyst, av trener, for at barna skulle kunne gå halloween.
![]() |
#37 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?De deltar ikke. Tror ikke dansinga forventer at så mange kommer. De hadde visst snakket om det forrige gang. Tror det er trening, men få kommer. Sist redigert av Dronningen : 31-10-13 kl 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Dere er virkelig humørløse.
![]() |
#39 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Deltar barna på organisert idrett/akt. Halloween?Halloween var ikke noe vi feiret da jeg var barn, men det er helt tydelig at det er viktig for dagens unger. Derfor har mine fått prioritere dette fremfor trening. Vi har en litt organisert "knask eller knep"-runde i nabolaget (ungene går bare til hverandre, og ikke til masse andre leiligheter).
![]() |
![]() |
#40 |
|
Thanksgiving var allerede en tradisjon før den spesifikke hendelsen, men den hendelsen ligger som en "grunnfortelling" for den amerikanske feiringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|