|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken hund?Min hot dog på Halloween. Han er kortklipt nå og det er deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hvilken hund?
han kommer fra Sverige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken hund?Jeg har en bichon havanais. Hun er søt og snill og bjeffer litt når det ringer på døren, ellers ikke. Det er litt pelsstell involvert, rasen er regnet for å være allergivennlig - og hun røyter ikke.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hund?Utrolig søt Pelen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hund?Jeg har oppdaget at det med allergi kan variere veldig fra hund til hund, mennesker reagerer ulikt. En jeg kjenner tåler min dalmatiner helt fint, hun overnattet hos oss i påsken. Søsterens hund får hun store blemmer av om hun klapper den, uten at vi fant noen god forklaring. Hun reagerer ekstremt noen ganger. Dalmatiner skal ikke være spesielt allergivennlig. Sist redigert av arrow : 02-11-13 kl 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hund?Foreldrene mine har en Havanaise, min nydelige "lillesøster". |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hund?Så gøy dere vil kjøpe hund |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Hvilken hund?Vesla slår opp øynene i dag tidlig og 2 sek etterpå, "Mamma, tror du noen av hundene er hjemme og vil ha besøk i dag, tror du det mamma?!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hund?Fjernet bildene.
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 04-11-13 kl 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken hund?Christa, vi er fryktelig opptatt i dag, hvis ikke kunne vi gått en tur. Hils vesla og si at vi kan neste helg hvis dere kan.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tar det gjerne neste helg. Kan jo håpe på bedre vær da for i dag er det jammen ruskvær. Bare si ifra når dere har tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
Supert! Vi kan gå en tur et sted, så får dere se henne i full utfoldelse. Det blir stas. ja: Hvor gammel er vesla?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Hvilken hund?Har tre raser vi skal sjekke enda litt mer. Bolonka, Havanais og toy/dvergpuddel. (Satt oppe langt på natt og leste og såg på bilder. Er nok ikke bare vesla som er litt gira. Sist redigert av Christa : 03-11-13 kl 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hvilken hund?Der kan gjerne komme hit idag (før 17). Jeg baker brød og vi rydder i papirer ( = rotete mens vi holder på) men om dere kan ta det litt på sparket så går det bra for oss! Herrmannen på 10 er litt opptatt med en kamerat som han ikke har sett på lenge, men der er hjertelig velkomne om det passer dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Sv: Hvilken hund?Supert og tusen takk! Passer det om en drøy times tid? |
![]() |
![]() |
![]() |
|