Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-13, 08:49   #21
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor viktig er det for deg at barna dine ser og opplever Norge?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg tenker det er viktigere å gjøre det en har lyst til.

Ja, enig. Ferie er et knapt gode om man ikke skal fylle det med plikt-ting man egentlig ikke har lyst til.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 08:49   #22
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er mange steder i Norge mine barn- og jeg-ikke har sett, men vi har hatt Norgesferier noen år, mest i tilknytning til besøk av slekt og venner andre steder i landet. Selv om Molde og Fredrikstad ikke er forskjellig fra der vi bor, har jo byene en annen historie, andre severdigheter og kanskje til og med noen andre matretter enn det vi er vant til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 08:51   #23
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viktig og viktig. Jeg syns det er FINT å gi dem norske naturopplevelser, fordi det viser dem litt om hvordan man kan bruke norsk natur til rekreasjon. Var det forståelig? Jeg syns jo Norge er et absolutt fabelaktig land, med rent vann, fantastisk natur, store, fritt tilgjengelige skog- og fjellområder, og syns det er et privilegium å bo midt oppi det og kunne bruke det.

Vi har lånt eller leid hytter vinterstid, på forskjellige steder. Vi bruker båt og fisker og drar krabbeteiner om sommeren (hos familie). Vi besøker venner her og der og opplever hvordan Trondheim er annerledes enn Bergen enn Ålesund.

Og så er jeg veldig opptatt av at de skal skjønne Marka. At det ikke bare er Sognsvann og Frognerseteren og Ullevålseter, men et ENORMT område med ekstremt mange friluftsmuligheter, helt eller nesten gratis. Så vi sykler og padler og telter litt, og har brukt markahyttene også.

Men det handler jo om å dele opplevelser jeg setter pris på med barna, mer enn at de skal ha krysset av Norge som "reisemål", liksom.

Gammel 04-11-13, 08:52   #24
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vesla har enda ikke kommet over "Pølse med vaffel" etter at hun var på cup i Sarpsborg et år. Eksotiske greier med maten der borte i Østfold.

Gammel 04-11-13, 08:53   #25
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pølse med vaffel?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 08:53   #26
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Pølse med vaffel?

Eksotisk! I tell you!

Gammel 04-11-13, 09:01   #27
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Viktig og viktig. Jeg syns det er FINT å gi dem norske naturopplevelser, fordi det viser dem litt om hvordan man kan bruke norsk natur til rekreasjon. Var det forståelig? Jeg syns jo Norge er et absolutt fabelaktig land, med rent vann, fantastisk natur, store, fritt tilgjengelige skog- og fjellområder, og syns det er et privilegium å bo midt oppi det og kunne bruke det.

Vi har lånt eller leid hytter vinterstid, på forskjellige steder. Vi bruker båt og fisker og drar krabbeteiner om sommeren (hos familie). Vi besøker venner her og der og opplever hvordan Trondheim er annerledes enn Bergen enn Ålesund.

Og så er jeg veldig opptatt av at de skal skjønne Marka. At det ikke bare er Sognsvann og Frognerseteren og Ullevålseter, men et ENORMT område med ekstremt mange friluftsmuligheter, helt eller nesten gratis. Så vi sykler og padler og telter litt, og har brukt markahyttene også.

Men det handler jo om å dele opplevelser jeg setter pris på med barna, mer enn at de skal ha krysset av Norge som "reisemål", liksom.

Denne kan jeg skrive under på. Det er opplevelsene i Norge vi verdsetter. Norge er faktisk et kult land, det er så mye spennende man kan gjøre. Det å gå fjellturer på Sunnmøre er noe ganske annet enn fjellheimen på Østlandet, men begge deler er veldig flott. Jeg liker at ungene får med seg dette og at de lærer seg å benytte seg av mulighetene der de er. Jeg tenker ikke over at vi skal besøke hele Norge, men jeg vil at de skal bli glad i bruke Norge.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 09:03   #28
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nekter å se på ferier som en plikt. Enten det er Norge eller andre land.

Vi velger feriemål etter forskjellige kriterier. Noen ganger er det familiebesøk som er prioritert, andre ganger er det et sted vi har lyst til å besøke. Og vi er sammen om å ta avgjørelsen, selv om mannen og jeg har en litt tyngre stemmerett.

Våre Norgesferier går stort sett mellom Bergen og Østlandet og det innebærer i hvert fall at jentene har kjørt over fjellet en del ganger og sett en del av Norge. Jeg kunne tenke meg en Nord-Norge ferie en gang. Mest for min egen del. Men da må jeg ha litt bedre råd først.

Og Røverdatter: vi hadde også litt Syden diskusjoner. Helt til vi fant ut at jentenes sydendefinisjon var bademulighet, sol og is. Det finner man mange steder. Vi fant det for eksempel i Sør-Frankrike, kombinerte Syden med alle de tingene mannen og jeg hadde lyst til å gjøre på ferie. Men det er fremdeles den eneste "Syden-ferien" jentene har hatt, og jeg nekter å ha dårlig samvittighet for det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 09:04   #29
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Nja, tja. Jeg vil gjerne at de skal oppleve Nord-Norge, og Svalbard. Sør- og Vestlandet er nogenlunde i boks, og vi har tilgang på hytte på "fjellet" og ved sjøen, så litt norges-ferie har det blitt.

Usikker på om jeg vil det nok til å bruke opp en hel ferie på det, dog. :trenger sol og varme:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 09:11   #30
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke noe bevisst forhold til det, men vi har også vært både på Norgesferie og i Norden, og i Syden. Noen år har vi reist rundt til venner og familie i ulike deler av landet, andre år går ferieturen til utlandet. Norge har atraksjoner og severdigheter som er helt på høyde med det man finner i utlandet, og som ganske enkelt topper strandliv på Tenerife.

Det er kanskje ikke de helt store kulturforskjellene, og nettopp derfor tenker jeg at det kan være greit å erfare nettopp dette. Innimellom kan man bli ganske oppgitt over hvilke fordommer som finnes mot folk som kommer fra andre byer/landsdeler. Jeg tror det er nyttig å ha reist litt rundt i landet, men tviler på at det blir noen suksess dersom ingen i familien egentlig er motivert for dette.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 09:13   #31
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Man trenger jo ikke å bruke hele ferien på et pliktløp i Norge da. Hva med å reise til en konsert eller festival ei helg? Besøke noen studievenner i en annen by i høstferien?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 09:19   #32
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker det kan være fint å oppleve Norge som ferieland også, ikke bare utlandet. Vi er ganske flinke til å bruke de delene av Østlandet vi har tilknytning til (deler av Østfold, Akershus, Buskerud, Hedmark og Oppland), men vi har ikke vært på Sunnmøre hvor jeg også har tilknytning.

Kanskje ikke på grunn av kulturelle forskjeller, men jeg syns det er et poeng med tanke på historie. Vi har planlagt en tur vestover med amerikanske venner om noen år, og den turen er veldig spennende å planlegge.

I likhet med Poly og Java så vil jeg at Hiawata skal oppdage Norge også, forskjeller og likheter. Det er jo faktisk utrolig mye spennende å gjøre her! Kanalturer, festninger, vikinger, smaragdgruver, voldsomme fjell, duvende åkerlandskap, glemte hager, flotte museer og opplevelsessentre.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, det er mye pent å se på, men jeg snakket om kulturelle forskjeller.

Vel, jeg kan komme på en hel del. Det totale fraværet av behov for privat space, de enorme kakebordene, synet på kulturarv ...

Sist redigert av Tallulah : 04-11-13 kl 10:18.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 09:32   #33
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det handler mye om hva vi har lyst til, ja. Og jeg innrømmer glatt at jeg er komfortabel nok med det barna får sett av Norge her vi bor, og på hytteturene. Litt fjell og snø på vinteren og skjærgård på sommeren.

Gammel 04-11-13, 10:11   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå synes jeg tråden tar en annen og ventet vending. Jeg mener ikke at ikke Norge er et bra ferieland. Som sagt, jeg har tenkt å tvinne tommeltotter her hver helg og hele ferien til neste år.

Men jeg synes ikke det er VIKTIG at barna får se Norge, og jeg har definitivt ikke noen form for martyrsk forestilling om dårlig samvittighet. Jeg synes det er viktig at de får oppleve andre kulturer, jeg synes det er viktig at de får se at ikke alle barn har det slik som oss, jeg synes det er viktig at de ikke tror reising er Syden. Jeg synes det er viktig at de blir glad i å reise, se ulike ting, høre andre språk, skjønner sosiale ulikheter.

Å reise i Norge er fint. Å dra til sol og varme er fint. Å se England er fint. Ingen av dem er viktig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 10:15   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men jeg synes ikke det er VIKTIG at barna får se Norge, og jeg har definitivt ikke noen form for martyrsk forestilling om dårlig samvittighet. Jeg synes det er viktig at de får oppleve andre kulturer, jeg synes det er viktig at de får se at ikke alle barn har det slik som oss, jeg synes det er viktig at de ikke tror reising er Syden. Jeg synes det er viktig at de blir glad i å reise, se ulike ting, høre andre språk, skjønner sosiale ulikheter.

Jeg er helt enig i dette. Men jeg syns i tillegg det er viktig at barnet mitt får se mer av Norge, og jeg tror man oppnår endel av det du skriver over, ved å også reise i Norge. Men Norge prioriteres ikke like ofte, og det er ikke noe jeg har veldig dårlig samvittighet for å nedprioritere.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 10:15   #36
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er viktig, men det er jo lett for oss å si, som har slekt og venner spredd rundt i hele Sør-Norge. Min eldste datter har vært i alle fylkene syd for Troms, og tilbrakt lengre tid i flere av de. Vi er også glad i bilturer, og er litt rastløse av oss. Det betyr at vi gjerne tar oss en helge- eller dagstur også, i tillegg til ferier.

Vi reiser vel på utenlandsferier to av tre år, og hvis jeg skulle svart i en sommerferietråd for neste sommer, ville jeg nok snakket om utenlandsferien vi ønsker å dra på. Rett og slett fordi det er en type ferie som krever mye mer planlegging for oss, hvor vi må bestille lang tid i forveien, spare penger osv. Norgesferier kan vi ta på sparket og er ikke planlagt i det hele tatt et år i forveien.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 10:32   #37
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenker ikke på at det er viktig at barna får med seg ferier i Norge.
For meg er det viktigst at vi er sammen som familie. At vi har opplevelser som alle trives med.
Nå blir det jo naturlig nok litt Norgesferie siden jeg har min familie på Vestlandet, og vi får dermed med oss sjø, båtliv og alt som følger med en Vestlandsk sommer.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 10:40   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ekstremt avhengig av sol i feriene mine. Jeg har fått streng beskjed av legen om å sørge for å få masse sol på kroppen i mine ferier (hun spurte først litt forsiktig om det var noe vi hadde råd og anledning til). Så vi tar ikke hovedferien i Norge.

Heldigvis har ungene besteforeldre med andre prioriteringer enn foreldrene så ungene får hver sommer en uke i båt et eller annet sted i ytre deler av Oslofjorden og en uke i Nord-Norge.

Vi reiser svært lite på så korte helgeturer som fredag til søndag, så med innskrenkningene på permisjon i Osloskolen blir helgeturer lagt til feriene for ungene. Da blir det langt færre turer enn tidligere. Ungene mine klarer seg sikkert helt fint allikevel.

Gammel 04-11-13, 10:40   #39
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er det ganske viktig, men alt til sin tid. Vi prøver å tilpasse feriene våre til barna, slik at de skal ha det gøy og oppleve morsomme og spennende ting.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 10:41   #40
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Nja. Norgesferie blir ikke prioritert her i heimen, men vi (eller min mor) har hytte på fjellet som blir hyppig benyttet vinterstid. Itillegg ser jeg for meg flere helgeturer med fokus på uteaktiviteter nå fremover som LilleVenn blir større.

Jeg er også der at jeg trenger sol i ferien. Bare tanken på en sommerferie uten sol gjør meg deprimert.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.