Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bergenser søker fin regnjakke/kåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-13, 13:25   #21
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpe

Jeg har Else fra Danefæ og den tåler altså en regnskur eller to uten at jeg blir våt og den har utrolig godt snitt.

Gammel 05-11-13, 13:38   #22
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Didrikson er fine, men til meg som er så liten, så blir de ofte veldig store, og så går de så langt opp i ansiktet med halsen. Når glidelåsen er igjen, så går den jo opp foran munnen. Og så ligger det seg et sånt fint foundation-lag på kanten. Blæst så jo veldig lekker ut. Finner man det i Norge?

Gammel 05-11-13, 13:39   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg synes Didrikson er fine, men til meg som er så liten, så blir de ofte veldig store, og så går de så langt opp i ansiktet med halsen. Når glidelåsen er igjen, så går den jo opp foran munnen. Og så ligger det seg et sånt fint foundation-lag på kanten. Blæst så jo veldig lekker ut. Finner man det i Norge?

Jepps - det er jo til og med norsk.
http://www.bylilleboe.no/display.aspx?menuid=-1005

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 13:42   #24
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, egen butikk her jeg bor også. Gode greier. Jeg har jo kjørt forbi den butikken mange ganger og tenkt at jeg burde gått innom der en tur, for det ser så fint ut det som henger på veggen til pynt.

Gammel 05-11-13, 14:00   #25
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kan melde om at Skogstad sin lange softshelljakke med vannsøyle på heile 8000 ikkje er vanntett. Eg fekk beskjed om at eg ikkje kunne forvente at ei softshelljakke var vanntett, men jo, det gjer eg faktisk når det står 8000 i vannsøyle. Dråpane trekker rett og slett inn i stoffet. Så den er vanntett sånn ca i 10 minuttar.

Eg fekk tilbud om å returnere den, men eg likar den ellers. Eg hadde til og med kjøpt matchande støvlar til.

Men med vannsøyle på 8000 bør den virkelig holde meg tørr, synes eg. Eg har sett regntøy til barn frå Hummel med vannsøyle på 6000. Og det var sånt gamaldags regntøystoff.

Gammel 06-11-13, 15:30   #26
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar om Merrell Wakefield! Noen som vet hvor den kan kjøpes på nett? Jeg finner ikke ut av det.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 16:52   #27
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde den hos lillevinkelsko en stund ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 18:34   #28
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker min Didrikssons Thelma, og den er tett nok i stygt stavangervær, ihvertfall. Selv om jeg ble fortalt at den ikke er tett i butikken. Erfaringen min viser at den er det.

Har (hadde) en regnkåpe fra Savannah, kjøpt i Bergen et sted. Litt pussig, siden jeg aldri er der, men... Den er så utrolig tett at det føles som å gå i en fôret søppelsekk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 19:52   #29
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Regnjakkene fra Camilla Mørch synes jeg er superfine.

http://www.miinto.no/p-204630-regnjakke

Gammel 06-11-13, 20:45   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min hvite fra Helly Hansen. God gammeldags regnkåpe.
http://s7ondemand1.scene7.com/is/image/MoosejawMB/10226222x1013724_zm?$product1000$

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 11:41   #31
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk for masse masse gode tips!!
Jeg har tittet rundt som en gal på nettet og i butikkene her nå, og valget har falt på en didrikson jakke. Problemet er bare at jeg kun finner den modellen på andre mennesker, ikke i butikkene. *frustrert*
Vet ikke hva modellen heter, men den ligner litt på thelma, men snorstrammingen er på utsiden, og så har den trykt "1913" bak på høyre skulder.
Har prøvd thelma på og den ser jeg rett og slett gravid ut i. Snorstrammingen slutter litt ut mot sidene og når jeg strammer inn passe mye så står det ut to flapper på sidene ... det ble veldig rart.

Gammel 11-11-13, 17:25   #32
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Du får ta deg en helgetur til oss, 1913 kåpene er det plenty av her. uhm var i alle fall i vår så jeg går ut i fra at det gjelder enda.
Åååh kan du ikke gjøre det? Altså komme på en helgetur.

Gammel 11-11-13, 19:32   #33
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekket på www.familiebutikken.no feks?

Gammel 11-11-13, 19:49   #34
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg så nettopp noen veldig fine. Norwegian Rain eller noe slikt. Hos tmichael selger de de. Finnes på instagram. Raincho er en av de.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 22:59   #35
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke noe napp enda, men har sett enda fler med jakken på og jeg er helt sikker på at det er den jakken jeg vil ha! *vanskelig*

Dere har alt der nede Inter!!
Jaaa, det hadde vært så fint med en tur ned dit. Har lekt litt med tanken på julebesøk der jentene liker seg så godt.
Men det at jeg ikke har bil gjør ting så tungvindt. Kan fly ned og opp, men er ikke noe særlig å være der nede uten bil.

Gammel 04-12-13, 23:04   #36
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg har en Trondheim Lady coat fra Bergans, og er godt fornøyd med den. Den er ikke vattert, og har ikke løst for, men holder tett.

Har også den og er meget fornøgd. Veldig fin på, og har vannsøyle på 20000.

Gammel 07-12-13, 18:05   #37
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en fra Norheim. Ikke foret, men av typen godt gammeldags regntøy. Har hatt den i flere sesonger, sist brukt den dagen hele Bergen sto under vann. Liker at den er tynn (med plass til fleece under), for da kan den brukes hele året. Hvilket jo er et must!
Også er det kåpe, så den rekker til knærne.

Gammel 07-12-13, 19:22   #38
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Blæst var det jo jeg så på den lokale sjappa i fjor, og så var de plutselig utsolgt og jeg hadde glemt hva de het. Da skal jeg jammen høre om de kan bestille for meg, jeg likte dem! Takk, Pøbel!

Gammel 07-12-13, 21:10   #39
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Ikke noe napp enda, men har sett enda fler med jakken på og jeg er helt sikker på at det er den jakken jeg vil ha! *vanskelig*

Dere har alt der nede Inter!!
Jaaa, det hadde vært så fint med en tur ned dit. Har lekt litt med tanken på julebesøk der jentene liker seg så godt.
Men det at jeg ikke har bil gjør ting så tungvindt. Kan fly ned og opp, men er ikke noe særlig å være der nede uten bil.

Hm... Den ene bilen vår er jo syvseter, putte de to store i ekstrasetene bak og de små i setene bak fremsetene.

Gammel 08-12-13, 22:39   #40
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Er de store nok til å sitte helt bak?
Jeg kan jo ta med setet til lillegull på flyet evt.
Oh, hvordan ser ukene fremover ut for dere? Evt over nyåret?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.