|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Epikur
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeJeg har Else fra Danefæ og den tåler altså en regnskur eller to uten at jeg blir våt og den har utrolig godt snitt.
![]() |
#22 |
Live and let live
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeJeg synes Didrikson er fine, men til meg som er så liten, så blir de ofte veldig store, og så går de så langt opp i ansiktet med halsen. Når glidelåsen er igjen, så går den jo opp foran munnen. Og så ligger det seg et sånt fint foundation-lag på kanten. Blæst så jo veldig lekker ut. Finner man det i Norge?
![]() |
#23 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpe
Jepps - det er jo til og med norsk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Live and let live
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeAh, egen butikk her jeg bor også. Gode greier.
![]() |
#25 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeKan melde om at Skogstad sin lange softshelljakke med vannsøyle på heile 8000 ikkje er vanntett. Eg fekk beskjed om at eg ikkje kunne forvente at ei softshelljakke var vanntett, men jo, det gjer eg faktisk når det står 8000 i vannsøyle. Dråpane trekker rett og slett inn i stoffet. Så den er vanntett sånn ca i 10 minuttar.
![]() |
#28 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeJeg elsker min Didrikssons Thelma, og den er tett nok i stygt stavangervær, ihvertfall. Selv om jeg ble fortalt at den ikke er tett i butikken. Erfaringen min viser at den er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeRegnjakkene fra Camilla Mørch synes jeg er superfine.
![]() |
#30 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeMin hvite fra Helly Hansen. God gammeldags regnkåpe.
![]() |
#31 |
Weeeee
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeTusen takk for masse masse gode tips!!
![]() |
#32 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeDu får ta deg en helgetur til oss, 1913 kåpene er det plenty av her. uhm var i alle fall i vår så jeg går ut i fra at det gjelder enda.
![]() |
#33 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeSjekket på www.familiebutikken.no feks?
![]() |
#34 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeJeg så nettopp noen veldig fine. Norwegian Rain eller noe slikt. Hos tmichael selger de de. Finnes på instagram. Raincho er en av de.
![]() |
#35 |
Weeeee
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeIkke noe napp enda, men har sett enda fler med jakken på og jeg er helt sikker på at det er den jakken jeg vil ha! *vanskelig*
![]() |
#36 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har også den og er meget fornøgd. Veldig fin på, og har vannsøyle på 20000.
![]() |
#37 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeJeg har en fra Norheim. Ikke foret, men av typen godt gammeldags regntøy. Har hatt den i flere sesonger, sist brukt den dagen hele Bergen sto under vann. Liker at den er tynn (med plass til fleece under), for da kan den brukes hele året. Hvilket jo er et must!
![]() |
#38 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeBlæst var det jo jeg så på den lokale sjappa i fjor, og så var de plutselig utsolgt og jeg hadde glemt hva de het. Da skal jeg jammen høre om de kan bestille for meg, jeg likte dem! Takk, Pøbel!
![]() |
![]() |
#39 |
Metallica!!
|
Hm... Den ene bilen vår er jo syvseter, putte de to store i ekstrasetene bak og de små i setene bak fremsetene.
![]() |
#40 |
Weeeee
|
![]() Sv: Bergenser søker fin regnjakke/kåpeEr de store nok til å sitte helt bak?
![]() |
|
|