|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Baggy bukse til jente - str 10 år?
Jo - har det vært min datter, så har jeg kommet til å foreslått bukser som mine gutter går med - de ser jo kjempedeilige ut - men siden det ikke er min datter - og hun har en mor som er av den mer tradisjonelle typen, så tror jeg kanskje at hun ikke er helt åpen for det
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baggy bukse til jente - str 10 år?Se der ja! Lindex hadde plutselig fått flere!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-11-13 kl 14:21. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Baggy bukse til jente - str 10 år?Jeg kan godt kjøpe guttebukser til min egen jente, men hvis jeg skulle kjøpe det i gave til en niese, som Che her, ville jeg vært forsiktig med det. Det kan hende hun ikke vil ha den hvis hun plutselig oppdager at den henger i gutteavdelinga. Jenta mi hadde ikke brydd seg, men mange gjør det.
|
|
|
#5 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Jeg har en fireåring med bestemte meninger om klær, og hun blånektet å ta på seg en blåstripete bukse fordi hun påstod det var en guttebukse. Heldigvis hadde den noen små blomster nederst på beinet, så den ble godtatt. Jeg fatter virkelig ikke hvor hun har det fra, men jeg håper det blir bedre med årene.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Utrolig smakfullt. Særlig når man kombinerer det med en gepardmønstret genser. Der har du datteren min, og hun synes hun er superfin selv.
|
|
|
|
#7 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baggy bukse til jente - str 10 år?Frøkna her har et par baggybukser fra Jean Paul.
|
![]() |
|
|