|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?
Blir Jens ledig på markedet? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Det flommer over av rykter på Twitter. Et av de er at dette er en (usannsynlig lite sjarmerende) kampanje fra Westerdahls-studenter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Ikke bare zpezielt. Da står sannsynligvis ikke verden til påske. Så da kan det i grunnen være det samme med hele skilsmissen antar jeg.
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Ja. Det er jo veldig pussig at det er så mange tråder som er slettet på forskjellige diskusjonsforum. Har de som startet ryktet laget tråder på forskjellige forum og så slettet dem selv etterpå, bare for å øke konspirasjonsteorien?
|
|
|
#7 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg så det på FB i går og ble litt sjokkert over at jeg har noen på vennekrets som bryr seg eller skriver om slikt. Jeg har ingen formening om det stemmer, men synes det er betenkelig at det sprer seg så fort. Noen har en agenda, tror jeg.
|
|
|
#13 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Her avkrefter Slottet ryktene, men de ville selvsagt aldri bekreftet det til innringeren. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg hørte også dette av en på jobben min denne uka. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg hørte det på jobben i dag og det har visst gått rykter en stund . I følge de ryktene jeg har hørt har de alt flyttet fra hverandre og MM bor på frogner . Det er også rykter om Mille Marie og Siw Jensen . Jeg legger ikke noe mere i det før det evt blir offentliggjort . |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Har fått viljen sin
|
Mens andre går inn på nettsidene til Se og hør eller lager tråder på FP om Mette Marit. Jeg vet ikke hva som er mest bekymringsverdig. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg håper bare ikke det er sant! Har vært litt lei meg i hele dag jeg!
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?Jeg hørte om det på et arrangement på skolen her om dagen. Ryktene om at MM hadde flyttet til Frogner må være overdrevet, sikre kilder har sett henne tusle rundt Semsvann i det siste. |
|
|
|
![]() |
|
|