|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ville du likt og brukt øreringene? | |||
Ja, fin gave! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
52 | 46,02% |
Ja, ok gave |
9 | 7,96% |
Nja ... ville brukt dem for høflighets skyld |
7 | 6,19% |
Nei, ville byttet |
45 | 39,82% |
Deltakere: 113. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg syns ikke diamanter eller "diamantlignende" smykker nødvendigvis er stygt, det kan være fine smykker, men jeg er usikker på hva som er tiltrekningen med at det faktisk ER diamanter og ikke en annen stein. På knøttsmå øredobber eller ringer ser ihvertfall ikke jeg umiddelbart forskjellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?Hvis eg får garantert fairtradediamantar tar eg i mot med eit smil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg syntes bling er fint og har mye bling både i klokker og smykker, 99,9% er zirkoner eller swarovski som holder "glansen".
![]() |
#27 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?Generelt tror jeg det er safere med klassiske smykker enn ulike typer artige kunsthåndverk i ymse materialer |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?De er sikkert klassiske, men ikke enkle slik jeg definerer enkle smykker. Jeg hadde helt sikker brukt dem.
![]() |
#29 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Borte
|
Enig. Jeg har ikke så sterke stilpreferanser at jeg ikke kunne gått med så nøytrale øredobber som i HI til de vanlige klærne mine. Jeg liker godt store smykker, men jeg liker også å ha mer diskrete ting innimellom, og ting jeg har fått i gave har en tendens til å bli ganske kjære for meg. Jeg eier ikke så mange "skikkelige" smykker.
![]() |
#32 |
Audacious
|
![]() |
#33 |
Fortynnet
|
Men hvis en skal kjøpe et (dyrt) smykke til noen, så kan det jo være greit å gjøre litt research på forhånd og finne ut nettopp det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Borte
|
Ja, til noen som foretrekker det ene eller det andre, men ikke til meg. Jeg ville brukt alle tre variantene om de var så enkle som i HI.
![]() |
#35 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?Ville ikke likt de, men sånne enstens øredobber ville jeg likt.
![]() |
#36 |
Off the map.
|
Man kan ta en kikk på filmen "blood diamonds", så får du et lite innblikk. Jeg har et par diamanter, men har ikke kjøpt etter at jeg så den filmen.
![]() |
#37 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg kunne ha brukt slike, om de var i sølv, men jeg hadde foretrukket at de var glatte.
![]() |
#38 |
Introvert optimist
|
I gult gull så, men hadde de vært i hvitt gull så ville jeg ha byttet. Så ja, det kan være en fin, klassisk gave, men det kan også bli feil.
![]() |
#39 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?Jeg er ikke så veldig klassisk - bruker enten ingenting - eller store smykker. Jeg har nok brukt de lite - men for de som liker "enkle smykker" så er det nok en god deal.
![]() |
#40 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er klassiske smykker safe?Eg hadde blitt veldig glad for desse og hadde brukt dei daglig. Dei kræsje på ingen måte med "stilen" min hverken på jobb eller privat.
![]() |
![]() |
|
|