|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunstig juletre?Kjøpte på maxbo for noen år siden, litt over 2000 kr. Min far - friluftsskogsmannen- så ikke det var falskt før vi sa det på slutten av kvelden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Kunstig juletre?Plantasjen er nok tingen ja. Vi har også derfra og er veldig fornøyde.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunstig juletre?Vi har et fra Bohus, ser nesten helt ekte ut med formstøpte nåler, men man får også kombinasjon av vanlig kunstig og formstøpte nåler til en billigere pris. Tror kombinasjonstreet kostet 1700,-, og det så ganske fint ut |
|
|
|
|
|
#6 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Kunstig juletre?Jeg også likte IKEA sitt, jeg kjøpte et for å ha på loftstua. Det ser ut som et tre man finner i skogen her rett og slett.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunstig juletre?
Sist redigert av Mrs. S : 18-12-13 kl 15:40. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Kunstig juletre?Borte.
To søte germini 05~07 Sist redigert av Gerbera : 28-12-13 kl 12:57. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kunstig juletre?Hvordan pakker man kunstige trær sammen?
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Kunstig juletre?Vårt er delt i to, så jeg tar bare av toppen, feller inn greinene på begge delene, og legger det i esken sin. Litt jobb når jeg skal ha det opp igjen, bruker litt tid på å justere grenene igjen, men ikke så lang tid som vi brukte på å få det ekte treet til å stå rett i foten.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jun 2009
Sv: Kunstig juletre?Vårt er delt i tre og de klapper sammen som en paraply når man snur de opp-ned. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Kunstig juletre?Vårt er også i to eller tre deler. Tar det fra hverandre, legger greinene inn mot "stammen" og putter det i eska.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Kunstig juletre?Plantasjen her også. Ca 2000 kr. Verdt pengene. Folk tror det er ekte. 210 høyt. Uten lys. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunstig juletre?Håper på å finne ett kunstig fint ett på tilbud i romjula jeg. I mange år så har jeg trodd at den ene forkjølelsen avløste den andre med tilhørende bihulevondt hver gang. Nå har jeg allergitestet meg og ser da ett system i disse "forkjølelsene". Vonde bihuler tvert juletreet kom i hus gitt. Sist redigert av dharma : 21-12-13 kl 21:51. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
Sv: Kunstig juletre?De solgte ut kunstige juletrær til halv pris på Bauhaus denne uka. Var noen ok, dog litt utplukket.
|
|
|
|
#18 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kunstig juletre?Hm.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#19 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kunstig juletre?Det fra Ikea kunne jeg tenkt meg! Ser veldig naturlig ut på bildet. Men med 6 trær i forskjellige farger og størrelser trenger vi strengt tatt ikke flere.
|
![]() |
|
|