Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-13, 14:54   #21
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?

Jeg klarer ikke å se meg selv i bilde eller film for den del.

Gammel 10-12-13, 15:33   #22
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Har aldri sett meg selv i bilder eller film. Har et anstiktspeil i huset, er ikke glad i å se meg selv i speilet engang.

Gammel 10-12-13, 15:56   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt mentale bilde av meg selv slik du etterspør, er dansende - kanskje litt klassisk ballettdansende, til og med. Det er helt idiotisk med tanke på at jeg er det minst grasiøse menneske jeg kjenner, omtrent.

Gammel 10-12-13, 16:04   #24
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et mentalt bilde av meg selv som en rakrygget, høy og mørk person som går raskt og effektivt fremover.

Man kan trygt si at det bildet ikke er helt rotfestet i virkeligheten. Jeg er mer en ganske så stutt-tykk dame som ikke beveger seg riktig så kjapt og effektivt.

Jeg liker mitt mentale bilde godt, det passer det også. I tillegg funker den virkelige meg ganske så godt også. Men det er snåle greier.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 16:20   #25
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg er damen i grønt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 17:07   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du legger sammen nicket og avartaren min så er jeg ca der.

Jeg ser også for meg en barnebok, en mamma med langt svart hårt som løper fra sted til sted med den lille gutten på slep. Jeg ser ofte meg selv i den moren.

Sist redigert av Fløyel : 10-12-13 kl 17:14.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 17:31   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På innsiden er jeg alltid henne:

Gammel 10-12-13, 20:13   #28
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke noe mentalt bilde eller film av meg selv

Gammel 10-12-13, 21:32   #29
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg blir like overrasket hver gang jeg hører om slikt som dette. (Andre ting er f.eks at noen ser tallene i farger o.l. Egentlig var det noe mer spennende enn det med tallene, men nå husker jeg ikke lenger hva det var? Var en tråd om det her inne for en god stund siden).

Noe mentalt bilde av meg selv har jeg altså ikke.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 09:19   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid hatt et bilde i hodet på hvordan jeg er hvem jeg er. Og det stemmer jo ikke. Så det kan jo diskuteres hvor nyttig det er å ha et slikt bilde.

Gammel 13-12-13, 08:22   #31
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke noe detaljert mentalt bilde av meg selv, men jeg blir ofte overrasket over hvor slank jeg ser ut når jeg ser meg selv på fotografier. I mitt hode er jeg nokså høy og kraftig, liksom. Selv om det ikke har vært sant de siste 20 årene, i alle fall. Jeg tror slike barndomsbilder har en tendens til å sitte litt i.

Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 09:09   #32
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Mitt liv har endret seg radikalt de siste tre årene og det er derfor umulig å ha noe mentalt bilde av meg. Det er veldig sammensatt akkurat nå. Spørsmålet er interessant og minner meg på om at min identitet er i kraftig bevegelse.

Gammel 13-12-13, 09:14   #33
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er meg, i hvert fall i jobbsammenheng. Alt preller av, like blid og entusiastisk bestandig og spiselig for alle.

Gammel 13-12-13, 09:24   #34
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Dette er meg, i hvert fall i jobbsammenheng. Alt preller av, like blid og entusiastisk bestandig og spiselig for alle.

Dette er meg i jobbsammenheng også.

Ungene mine mener nok at jeg er mer slik:

Gammel 13-12-13, 10:14   #35
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Det har jeg egentlig aldri tenkt på. Tror vel egentlig jeg bare ser for meg speilbildet mitt. Jeg er ikke spesielt visuell, for å si det sånn, jeg er nok mer auditiv av meg.

Gammel 13-12-13, 10:18   #36
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe visuelt mentalt bilde av meg selv. Men en venninne/ekskollega hadde det veldig morsomt en periode med å finne ut hva slags hunder kollegene rundt var - hun mente hun selv var en liten, hypeaktiv Jack Russell-terrier og kollegaen på nabopulten var en høy, elegant, litt nervøs mynde. Hun slet litt med meg, men vi kom i fellesskap frem til en sånn en:

Stor, ikke spesielt rask eller atletisk, men pålitelig og sterk og spanderer gjerne whisky på folk.

Gammel 13-12-13, 10:21   #37
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Nudelige vofsen.

Gammel 13-12-13, 10:40   #38
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! "Kven hund er du!"

Det kan fortelje mykje om korleis folk ser på seg sjølve.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 12:08   #39
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Dette er meg i jobbsammenheng også.

Ungene mine mener nok at jeg er mer slik:

Da vil mine barn gjerne bytte meg ut med deg.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 12:32   #40
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye fine folk her!

Jeg ser meg selv som rask, slank, vital, litt Meg Ryan aktig i jeans og hvit singlet.
Sterk med fine definerte muskellinjer. Ikke helt treff mao...

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.