|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Mitt mentale bilde av meg selv slik du etterspør, er dansende - kanskje litt klassisk ballettdansende, til og med. Det er helt idiotisk med tanke på at jeg er det minst grasiøse menneske jeg kjenner, omtrent.
![]() |
#24 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Jeg har et mentalt bilde av meg selv som en rakrygget, høy og mørk person som går raskt og effektivt fremover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Hvis du legger sammen nicket og avartaren min så er jeg ca der.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 10-12-13 kl 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Jeg har ikke noe mentalt bilde eller film av meg selv
![]() |
#29 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Jeg blir like overrasket hver gang jeg hører om slikt som dette. (Andre ting er f.eks at noen ser tallene i farger o.l. Egentlig var det noe mer spennende enn det med tallene, men nå husker jeg ikke lenger hva det var? Var en tråd om det her inne for en god stund siden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Jeg har alltid hatt et bilde i hodet på hvordan jeg er hvem jeg er. Og det stemmer jo ikke.
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Jeg har ikke noe detaljert mentalt bilde av meg selv, men jeg blir ofte overrasket over hvor slank jeg ser ut når jeg ser meg selv på fotografier. I mitt hode er jeg nokså høy og kraftig, liksom. Selv om det ikke har vært sant de siste 20 årene, i alle fall. Jeg tror slike barndomsbilder har en tendens til å sitte litt i. |
![]() |
![]() |
#32 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Mitt liv har endret seg radikalt de siste tre årene og det er derfor umulig å ha noe mentalt bilde av meg. Det er veldig sammensatt akkurat nå. Spørsmålet er interessant og minner meg på om at min identitet er i kraftig bevegelse.
![]() |
#33 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Dette er meg, i hvert fall i jobbsammenheng.
![]() |
#34 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?
Dette er meg i jobbsammenheng også.
![]() |
#35 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Det har jeg egentlig aldri tenkt på. Tror vel egentlig jeg bare ser for meg speilbildet mitt.
![]() |
#36 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilket mentalt bilde har du av deg selv?Jeg har ikke noe visuelt mentalt bilde av meg selv. Men en venninne/ekskollega hadde det veldig morsomt en periode med å finne ut hva slags hunder kollegene rundt var - hun mente hun selv var en liten, hypeaktiv Jack Russell-terrier og kollegaen på nabopulten var en høy, elegant, litt nervøs mynde. Hun slet litt med meg, men vi kom i fellesskap frem til en sånn en:
![]() |
#39 |
kan tilsettes alkohol
|
Da vil mine barn gjerne bytte meg ut med deg.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|