Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal du i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-13, 15:56   #21
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal du i dag?

Vi har hatt tålmodighets- og kreativitetstrening i dag. Dvs, barna har selv styrt tempoet, jeg har ikke lagt til rette for noe før de selv gjorde initiativet. Jeg tenkte som så at vi må alle lære oss at det ikke alltid skal skje noe..... min baktanke var at når barna kjeder seg blir de kreative, og lærer seg til å måtte finne på ting .

De ble litt i stuss når jeg sa i morges at vi ikke skal noenting i dag. Men det har gått overraskende bra. De har hatt et lite juleverksted, og vært med å lage middag. Vi har lest et par julebøker, hørt på litt musikk og sunget et par julesanger. Ellers har de lekt mye selv. Veldig deilig.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 15:57   #22
Cumulus

Cumulus sin avatar

Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Forresten, om dere har Leos Lekeland i nærheten, så har de gode salonger til å kunne hvile ryggen på. Mat og kaffe har de også.

Hva slags salonger? Er det gode stoler/sofa å sitte i? (Vi bor i Oslo)

Gammel 15-12-13, 16:20   #23
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Hva slags snøleker? Tror vi må anskaffe noe sånt for å lokke barna ut.

Ikke noe fancy. Bare slike skihoppere og bob'er som de kan sende nedover bakker de lager. Det var i allefall nok til å få mine to ut.

Gammel 15-12-13, 16:29   #24
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag så rydder vi, baker pepperkaker og litt annet, også har vi hatt juleverksted hvor ungene også hadde noen venner på besøk.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 16:59   #25
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Hva slags salonger? Er det gode stoler/sofa å sitte i? (Vi bor i Oslo)

Leo's har gode sofaer i Trondheim og Stavanger i hvert fall, så jeg regner med de har det i Oslo også. Jeg sov veldig godt på den i Trondheim. Voksne går gratis og det er det beste med hele greia for min del. Hadde jeg hatt mer enn ett barn i dag, hadde vi vært der i dag, men min klarer ikke leke selv på sånne steder, så det utgikk. Vi var på kino.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 17:07   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Leo's har gode sofaer i Trondheim og Stavanger i hvert fall, så jeg regner med de har det i Oslo også. Jeg sov veldig godt på den i Trondheim. Voksne går gratis og det er det beste med hele greia for min del. Hadde jeg hatt mer enn ett barn i dag, hadde vi vært der i dag, men min klarer ikke leke selv på sånne steder, så det utgikk. Vi var på kino.

De har massasjestoler også. Men jeg orker ikke lyden på slike steder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 17:12   #27
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har skoldet 2 kg mandler også har jeg gått litt på ski med ungene.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 17:46   #28
Cumulus

Cumulus sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ikke noe fancy. Bare slike skihoppere og bob'er som de kan sende nedover bakker de lager. Det var i allefall nok til å få mine to ut.

Bra innslag, det skal vi ønske oss til jul.

Gammel 15-12-13, 19:22   #29
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi "slipper" den slags problemer... På formiddagen var mann og barn på "Vi synger julen inn" i den lokale kirken, jeg sang på en gudstjeneste i en annen kirke, og så nådde vi så vidt å spise middag før vi skulle i familiebursdag... Hvis ikke tror jeg vi hadde tatt oss en bytur og sett på juledekorasjonene. Det var mistenkelig fint vær her i dag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.