Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal du i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-13, 12:18   #1
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du i dag?

Spise julemiddag med familien som vi ikke skal feire julaften med. Ellers skal jeg sitte i godstolen min å sy.

Gammel 15-12-13, 16:10   #2
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi brukte morgenen på å vaske og rydde litt. Så fikk vi besøk av en gutt i fra barnehagen til ungene, han og faren. Der røyk 3 timer, halvparten inne og resten ute. Lagde mengder med grove vafler til lunsj, så ut til å slå an. Vel inne kunne jeg fastslå at hm, tror Snuppa har feber - og jammen fikk jeg ikke rett ved kontroll. Ikke at man merker det på henne da, hun er av typen som blir mer og mer gira jo høyere feberen er. Så er planen å lage middag, dusje ungene, leke med de osv. Ikke det helt store spennende idag kanskje.

Hva ble det til hos dere da?

Gammel 15-12-13, 16:56   #3
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har hatt tålmodighets- og kreativitetstrening i dag. Dvs, barna har selv styrt tempoet, jeg har ikke lagt til rette for noe før de selv gjorde initiativet. Jeg tenkte som så at vi må alle lære oss at det ikke alltid skal skje noe..... min baktanke var at når barna kjeder seg blir de kreative, og lærer seg til å måtte finne på ting .

De ble litt i stuss når jeg sa i morges at vi ikke skal noenting i dag. Men det har gått overraskende bra. De har hatt et lite juleverksted, og vært med å lage middag. Vi har lest et par julebøker, hørt på litt musikk og sunget et par julesanger. Ellers har de lekt mye selv. Veldig deilig.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 18:12   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har skoldet 2 kg mandler også har jeg gått litt på ski med ungene.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 20:22   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi "slipper" den slags problemer... På formiddagen var mann og barn på "Vi synger julen inn" i den lokale kirken, jeg sang på en gudstjeneste i en annen kirke, og så nådde vi så vidt å spise middag før vi skulle i familiebursdag... Hvis ikke tror jeg vi hadde tatt oss en bytur og sett på juledekorasjonene. Det var mistenkelig fint vær her i dag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.