|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i dag?Vi brukte morgenen på å vaske og rydde litt. Så fikk vi besøk av en gutt i fra barnehagen til ungene, han og faren. Der røyk 3 timer, halvparten inne og resten ute. Lagde mengder med grove vafler til lunsj, så ut til å slå an. Vel inne kunne jeg fastslå at hm, tror Snuppa har feber - og jammen fikk jeg ikke rett ved kontroll. Ikke at man merker det på henne da, hun er av typen som blir mer og mer gira jo høyere feberen er. Så er planen å lage middag, dusje ungene, leke med de osv. Ikke det helt store spennende idag kanskje.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du i dag?Vi har hatt tålmodighets- og kreativitetstrening i dag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Hva skal du i dag?Vi har skoldet 2 kg mandler også har jeg gått litt på ski med ungene.
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal du i dag?Vi "slipper" den slags problemer... På formiddagen var mann og barn på "Vi synger julen inn" i den lokale kirken, jeg sang på en gudstjeneste i en annen kirke, og så nådde vi så vidt å spise middag før vi skulle i familiebursdag... Hvis ikke tror jeg vi hadde tatt oss en bytur og sett på juledekorasjonene. Det var mistenkelig fint vær her i dag.
|
|
![]() |
|
|