|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på Longyearb
Bare skremme.
![]() |
#22 |
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på Longyearb
Du kan jo alt om dette! Hva tror du om det jeg har booket? Vel, nå har jeg uansett booket det, så egentlig hipp som happ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbJeg har vært på en god restaurant der!
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbHusker ikke.
![]() |
#26 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbHuset, heter den visst.
![]() |
#28 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbÅh! Denne må jeg ikke vise til mannen. Han kommer til å dø av misunnelse.
![]() |
#29 |
|
Oh! Der kan vi spise bursdagsmiddag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Trøtt
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbJeg har også spist på Huset, og det var råbra!
![]() |
#31 |
Trøtt
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbJøss da, den er der fortsatt den: http://www.dagbladet.no/2012/06/16/t...erie/21857871/
![]() |
#32 |
Pauset
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbMå følge med på denne tråden. Du må huske å levere rapport når dere er tilbake. Har VELDIG lyst til å gjøre noe lignende selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Trøtt
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbDet aller aller beste minnet mitt fra Longyearbyen var at det ikke var lov til å gå med sko inne på hotellet. Er det fortsatt slik, tro? Alle gikk i tøfler eller i sokkelesten, og så hadde de vaffelrøre og kakao ved peisen hver ettermiddag så man kunne steike seg vafler og drikke kakao. (Kilde: youtube.com)
![]() |
#34 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbDet er utrolig vakkert. Og det er så GØY å kjøre snøscooter!
![]() |
#36 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbÅhåhåå!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
etterpåklokest
|
Har ikke vært det, men sikkert bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbFor en herlig
![]() |
![]() |
#39 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbSvalbard er fantastisk også i mørketida, og kommer du litt ut av Longyearbyen og lysforurensningen derfra er det forbausende hvor lyst det er. Anbefaler en middag på Kroa (klippfisken var nydelig). Der er det alltid stinn brakke, og veldig hyggelig. Jeg ble værfast et døgn da jeg var oppe i oktober. Det gjorde ingenting. Det er billig øl der.
![]() |
#40 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Maverick har vært impulsiv - kan dere hjelpe meg å finne overnatting på LongyearbDet var gaven sin det! <3 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|