|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Liker du å pynte til jul? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
102 | 73,91% |
Nei |
31 | 22,46% |
Noe annet som jeg spesifiserer i tråden |
5 | 3,62% |
Deltakere: 138. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Off the map.
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Nja - jeg svarte noe annet.
![]() |
#22 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Jeg elsker å pynte og gjøre det julekoselig, men er lite opptatt av at det skal bli så himla stilig, og har heller aldri dokumentert pyntingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?(Er ikke så glad i nisser og sånt da. Det er jo så mye stygt som selges!) Pynter med løpere, stjerner og hjerter av ulike slag, hvite lys, adventsstjerner, har kvister med julekuler, hjerter og bretta stjerner og lager oppsett med amaryllis, svibler, julerose og kanskje tulipaner eller noe annet i en bukett |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Ja, absolutt! Jeg diller vel ikke så voldsomt, men jeg liker veldig godt å pynte og ikke minst å sette meg ned og beundre huset når det er nypyntet og fint. I år er ting litt på halv åtte (eller var det tolv) her, men vi skal nok få pyntet innen jul!
![]() |
#26 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Ja jeg liker å pynte til jul.
![]() |
#27 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Åh ja! Elsker å pynte til jul. Med blomster, lys og litt dill. Kanskje fordi jeg ikke pynter så mye til vanlig.
![]() |
#28 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?I don't like it, I love it!
![]() |
![]() |
#29 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Liker eller ikke ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Ja, det er hyggelig. Det jeg ikke liker er å ta ned alt sammen igjen.
![]() |
#32 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Er ikke overbegeistret. Mest fordi ungene er så små og pynten kan ikke stå her og der og her fordi da spiser minsten det opp eller ødelegger eller finner på noe annet lurt med det.
![]() |
#33 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Liker å pynte selv om det er lite som skal fram. Juletre, blomster, Georg Jensen i vinduer og litt bordpynt som jentene elsker å klå på. Jentene kan sitte med hver sin glassten å se tomt i lufta lenge under hvert måltid. Jeg er for rask med å rydde bort i følge resten av familien.
![]() |
#34 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Njei. Jeg er ikke dillete av meg. Jeg er heller ikke spesielt julete av meg. Så det blir mest pynting pga ungene føler jeg. Skulle ønske jeg hadde julestemning og var julete av meg men.
![]() |
#35 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Å ja!! Og å år klarte me å kapre rengjørongshjelpen til fredag om to dagar, så i år blir det berre pynting og kos. Eg byrja litt i dag, med det som kan kombinerast med lilla, for me får besøk i kveld
![]() |
#36 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Tja. Jeg syns jo det er hyggelig at mannen henger opp den ene lysstrimla utendørs første søndag i advent. Men noe mer har jeg ikke behov for.
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Det varierer fra år til år. I år gidder jeg ikke å pynte så mye. I fjor var det mye mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Jeg kan ikke fordra jula, men siden jeg har barn, så gjør jeg det beste ut av det, og pynter som bare det. Ergo, er det en litt todelt greie for min del, for jeg skulle gjerne sluppet det tullet med å feire jul, men jeg må jo innrømme at siden vi nå først likevel gjør det, så blir det jo både fint og hyggelig i stua.
![]() |
#39 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?Nei, det liker jeg ikke. Hos oss er det kun lys i vinduene + pepperkakehuset som vitner om jul ennå.
![]() |
#40 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Liker du å pynte til jul?
Lys i hekken kan muntre den mest gretne, men vær varsom så du ikke blir seende slik ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|