Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-13, 11:41   #21
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fordi jeg lurer - hvilken "date-tjeneste" ville du brukt?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg er enig i poenget med at like barn leker best. Men jeg er ikke så interessert i folk som betegner seg selv som "elite".

Godt poeng.

Men jeg har faktisk tenkt litt på det, hvilke parametre betegner folk slik at man med litt større sjanse kan finne noen som passer?
For å sammenligne med forum da, så kunne jeg sikker finne noen jeg går godt overens med på andre forum også, men her er jo sjansen mye større.

Hvordan lage et datingens FP? Eller et dateforum hvor man lett kan finne ut litt om hva som passer en?
Publisere Kindle-sidene? Det hadde funket for meg tror jeg.

Gammel 23-12-13, 11:51   #22
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et skjermdump av Kindlebiblioteket hadde fungert greit.

Gammel 23-12-13, 12:04   #23
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mm, for ingen ville passet på å ordne litt på Kindlebiblioteket sitt før skjermdump for å se bedre ut.

Gammel 23-12-13, 12:08   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahahha, gjorde du det før du viste meg det?

Jeg gjorde ikke det!

Gammel 23-12-13, 12:13   #25
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hihi, jeg var i hvert fall innom og dyttet opp noen bøker som ikke var jobbrelaterte (mensom jeg hadde lest for ikke så altfor lenge siden), slik at det ikke bare skulle bli faglitteratur.

Men jeg tenkte nå helst på muligheten for at folk ville kjøpe de «riktige» bøkene for å fremstå slik de ønsker å være, og at verdien i sånne skjermdumper ville være omtrent den samme som interessefeltet i vanlige profiler - der de fleste trener og er glad i tur og mark og sånn.

Gammel 23-12-13, 12:23   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mye mer opptatt av sosial og popkulturell kompetanse, enn utdanning. Noen ganger går det selvsagt hånd i hånd, men både min og Høvdingens bransje er full av svært kompetente mennesker med høy (pop-)kulturell kapital.

Jeg opplever at det er vanskeligere å lyve på seg riktig kulturell kompetanse også, fordi hva folk liker varierer så veldig. At noen har lest biografien til Lemmy, confederacy of dunces og zombieforsvarsbøker interesserer meg mer enn klassikerne. Eller god kjennskap til hiphopens innhold, historie og opprinnelse. Men noen uten kulturell kompetanse greier ikke å se det på forhånd.

Nå snakker jeg kjærestemateriale, altså. Venner skal få slippe å ha inngående hiphop-kunnskaper.

Sist redigert av Tallulah : 23-12-13 kl 12:39.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 12:39   #27
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en der inne med og/å-feil.

Gammel 23-12-13, 12:43   #28
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det var en der inne med og/å-feil.

Én bare?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 13:40   #29
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dette skulle jo være ELITEN!

Gammel 23-12-13, 13:42   #30
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men dette skulle jo være ELITEN!

Åja. Ja, da skjønner jeg du ble skuffet.

Jeg har for lite popkulturell kapital til at jeg ville nærmet meg en sånt sted.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 13:45   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Åja. Ja, da skjønner jeg du ble skuffet.

Jeg har for lite popkulturell kapital til at jeg ville nærmet meg en sånt sted.

Jeg tviler sterkt på at noen av de på elitedatingstedet har noe særlig kulturell kapital, verken den ene eller andre sorten.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 13:46   #32
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Jeg har aldri vært registrert på et datested før, men jeg er litt overrasket over at eliten velger nicket Ronny.

Gammel 23-12-13, 13:47   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri vært registrert på et datested før, men jeg er litt overrasket over at eliten velger nicket Ronny.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 13:51   #34
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg leste en avisartikkel der de hadde intervjuet forskjellige par som hadde funnet kjærligheten gjennom nettdating. Det ene paret hadde altså funnet hverandre på elitesingels. Han var lastebilsjåfør, hun jobbet i butikk.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-13, 15:00   #35
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Nå kjenner jeg folk som er professor og heter både Johnny, Ronny og Roger, jeg altså.

Gammel 23-12-13, 16:40   #36
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fleire der også som ikkje kan å stave nysgjerrig

Gammel 24-12-13, 09:01   #37
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Tussa, du ofrer deg også for å gi FP et innblikk i eliten?

Gammel 24-12-13, 09:02   #38
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Nå kjenner jeg folk som er professor og heter både Johnny, Ronny og Roger, jeg altså.

Ja, men hvis du tilhører Eliten (tm), ville du valgt det som nick?

Gammel 24-12-13, 10:28   #39
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pfft, de kan vel bruke ironiske virkemidler, de også?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-13, 11:06   #40
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tussa, du ofrer deg også for å gi FP et innblikk i eliten?

Men eg skal slette meg igjen, for eg gidd faktisk ikkje betale ei lita formue for å få sett bilder av andre og skrive meldingar altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:18.