|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue i hverdagen når det er kaldt og da mener jeg fra sånn minus fem og kaldere kanskje? Før det har jeg ikke behov for det.
|
|
|
#2 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Bruker du lue?Bruker lue ja. Voksne uten lue i mange minus eller vind er noe av det dummeste jeg ser. De bør slettes ikke få sykepenger når de blir forkjøla!
|
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker ikke lue, det handler ikke om redsel om luesveis eller forfengelighet, men rett og slett at jeg ikke klarer å ha noe over ørene. Om det er veldig, veldig kaldt, så kan jeg til nød bruke lue.
Jeg bruker som sagt ikke lue, ikke blir jeg spesielt mye forkjøla heller. Jeg har venninner som er oftere syk enn meg og som bruker lue.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue når det er kaldt, men jeg synes ikke det er kaldt så veldig ofte.
|
|
|
|
#7 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Jeg får sykt vondt i ørene så fort det blir kaldt hvis jeg ikke bruker lue. Kjøpte en "baggy" hvit strikkelue på HM som er kjempefin. Jentungen digger den så jeg burde vel se etter en ny (eller hekle en lik).
|
|
|
#8 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker forresten lue når det er over rundt fem minusgrader. Og alltid når det blåser mye, siden jeg får vondt i ørene av mye vind. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Bruker du lue?Jeg vet ikke om jeg har noen luer engang. Det må være minst -10 hvis jeg skal bruke lue, evt at jeg skal oppholde meg lenge ute i kulden. Det er ikke fordi jeg er forfengelig, men jeg liker ikke følelsen av lue på hodet og jeg savner ikke lue heller, for jeg føler meg ikke kald (jeg er generelt varm av meg).
|
|
|
#11 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Bruker du lue?Har brukt lue siden i høst! Er mye ute og går, og liker ikke å fryse. Har mange forskjellige luer i forskjellige farger. Lue er kult!
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Jepp, bruker lue og har maaange luer. Tykt hår med krøller som er håpløst uansett, så det finnes ingen sveis å ødelegge.
|
|
|
#13 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Bruker sjelden lue. Ikke fordi jeg er forfengelig, men fordi jeg sjeldent fryser på hodet. Har mye og tjukt langt hår. Hvis det blåser og er kaldt så jeg fryser på ørene finner jeg frem lue.
|
|
|
#14 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du lue?Hvis jeg skal oppholde meg utendørs og det er kaldt så bruker jeg lue. Til og fra bilen og sånn bruker jeg ikke lue. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
både her og der
|
Sv: Bruker du lue?Bruker alltid lue når det blåser og er litt kaldt. Som regel sykler jeg til jobb høst og vinter, og da er lue et must. Jeg har langt hår, forresten.
|
|
|
#16 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Bruker du lue?Bruker lue ja, når det trengs. Da får hår være hår.
|
|
|
#17 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue/ørevarmere hvis jeg syns det er kaldt.
|
|
|
#18 |
|
kamerat
|
Sv: Bruker du lue?Jeg bruker lue med en gang det blir minusgrader. Bekymrer meg ikke det minste for sveisen. (Sveisen lider forresten mye mer under sykkelhjelm, da får jeg fetter Anton-bølger på toppen, men jeg bruker jo det også.)
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Bruker du lue?Det skal en del minusgrader til før jeg har på meg lue, rett og slett fordi jeg er så varm av meg. Bruker veldig sjelden votter/hansker også. Ofte har jeg på meg lue i utgangspunktet, når jeg går ut, fordi jeg tror det er kaldt, men etter noen få skritt er jeg som regel veldig varm, og da er lua og vottene det første som ryker av. Det har ikke med forfengelighet å gjøre, jeg bruker lue når jeg blir kald, men det blir jeg ikke så fort. Det er bare de siste årene jeg har begynt å bruke skjerf, og det er faktisk av forfengelighet, fordi jeg synes det er fint.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 19-12-13 kl 10:11. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bruker du lue?
Jeez. Jeg bruker ikke lue fordi jeg har avsindig tykt hår og fryser så godt som aldri på hodet eller ørene. Syk blir jeg heller ikke, så hold den vettløse indignasjonen din for deg selv.
|
![]() |
|
|