|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Audacious
|
![]() Sv: Krigsminnesmerke fullt av skrivefeilJæg synes det er esestetesisk vakkearere meed myyyyye vokaeler, så jeg vaelger aa skriiiiive såååååååååån. Det eeeeer nå mitt kunstnerereriske uttrykk.
![]() |
#23 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krigsminnesmerke fullt av skrivefeil
Fordi du er kunstner så gjelder ikke normale rettskrivingsregler?
![]() |
#24 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Krigsminnesmerke fullt av skrivefeilJeg skjønner ikke at kommunen ikke krever retting. Et slikt minnesmerke er mer enn kunst, det er hedring og høytidelighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Panzerekstremfeminist
|
Mns jg sns dt r pnst hlt tn vklr, s jg skrvr snn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Krigsminnesmerke fullt av skrivefeilJeg synes dere pirker veldig tegnsetting ødelegger flyten og gjør alt mindre vakkert jeg bryr meg egentlig ikke om lesbarheten bare det ser vakkert ut og det gjør det jo alltid når jeg skriver skriftbildet mitt er kunst i seg selv
![]() |
#28 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Krigsminnesmerke fullt av skrivefeilTenk så mye mer inntrykk uavhengighetserklæringen på Jefferson Memorial ville gitt uten all den formelle, forstyrrende tegnsettingen da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Krigsminnesmerke fullt av skrivefeilAlternativt en dentistina-variant |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Fola Blakken
|
![]() |
![]() |
#32 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006