Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Veldig behagelige, men nette og pene sandaler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 20:41   #21
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldig behagelige, men nette og pene sandaler?

Vil også slå et slag for Clarks!

De er utrolig gode å gå i!

Gammel 12-05-07, 20:45   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Vil også slå et slag for Clarks!

De hadde for øvrig noen få Clarks-sko på den tidligere omtalte Design Forum-butikken ved Steen & Strøm også. Jeg kjøpte et par i dette merket på salg rett etter påske. :skogal: Andre merker jeg kan anbefale derfra er el Naturalista, som TM nevnte, Think og Khrio.

Gammel 12-05-07, 23:41   #23
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjekk Teva Utrolig gode sandaler med veldig gode såler. Jeg har flere forskjellige typer og er veldig fornøyd. Mannen også sverger til Teva. Storesøster skal også få seg et par Teva til sommer- og feriebruk.

Disse hadde kanskje vært noe for deg?

Gammel 12-05-07, 23:46   #24
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ooo, de var fine, Stikka! Hvor får man sånne?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 23:52   #25
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefine Teva-sandaler! De ligner litt på Timberland-sandalene mine. Teva er jo bra saker; visste ikke at de lagde noe som så såpass pent ut.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 23:54   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Om du sjekker properties, så finner du muligens noe der.

Gammel 13-05-07, 13:31   #27
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Teva selges jo i sportsforretninger bl.a. Har ikke sett andre modeller enn de "vanlige" Teva-modellene, men mulig de har litt større utvalg i Oslo.

Hvis ikke kan man jo bestille direkte fra Teva

Gammel 13-05-07, 13:40   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er Camper entusiast. Det er utrolig behagelig sko, som er ganske stilige. Jeg pleier å kjøpe enten på Design Forum eller på Logo-butikkene (enten ved tinghuset eller på den på oversiden av Steen & Strøm).

Gammel 13-05-07, 13:45   #29
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker mine Teva-sandaler (men har mer sports-utgaven da).

Ellers synes jeg at Birki's (den litt hippere lillebroren til Birkenstock) har mange fine. De er super duper behagelige. Jeg ønsker meg disse:

Og gjerne noe sånt som dette i tillegg:

Gammel 13-05-07, 20:23   #30
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg slår gjerne et slag for min favoritt - de utrolig behagelige Camper-skoene. Kikket innom www.lillevinkelsko.no, men ser dessverre at de fleste av årets sandaler fra den kanten har litt hæl. Her er et par enkle, svarte og relativt flate:

Vil ellers anbefale deg å ta en tur innom en av de større Design Forum-butikkene (f.eks. Drammensveien, Prinsens gate eller bak Steen & Strøm). Der har de godt utvalg i så vel Camper som andre kjempegode sko.

De var lekre! Kanskje jeg skal la Eccosandalene være jobbsko og heller bruke slike i sommer?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 21:10   #31
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg prøvde de Campersandalene som Elinblu viser til såvidt på Lille Vinkel og de var virkelig gode! Vurdere sterkt å kjøpe meg et par. Jeg har nettopp kjøpt meg et par sandaler med kilehæl, men greit å ha noen lave også. *vente til feriepengene kommer*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 03:31   #32
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ja,disse Birkenstockene for eksempel: Men de er dessverre definert som kjerring i en annen tråd

ja, men sammenlignet med Ecco er jo Birkenstock reneste haute couture....

Gammel 14-05-07, 07:38   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sikkert kjerring, men jeg syns faktisk Ecco har sandaler som ikke er kjerring i mine øyne (og mye finere enn Birkenstock-husmorskoene).
F.eks. disse og disse og flere andre. Ecco har veldig mange kjerringmodeller (som til og med blir for kjerring for meg), men de har ikke bare det.

Eller enig i Camper og Clarks. Clarks trodde jeg var kjerring, til jeg var i London ifjor og oppdaget at de hadde egne Clarks-butikker med veldig mye annet. Jeg kjøpte et par sommersko, og de er veldig gode å gå med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 09:01   #34
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ecco hadde jo faktisk noen aktuelle modeller, ja. Takk alle sammen!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 09:24   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

ja, men sammenlignet med Ecco er jo Birkenstock reneste haute couture....

Jeg har faktisk et par kjempekule høye støveletter i Ecco, kjøpt på Kastrup. Og de er usannsynlig gode å gå med. Så det skjer noe der også!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 12:32   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ecco har "tatt seg opp" veldig de siste åra syns jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 13:04   #37
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har faktisk et par kjempekule høye støveletter i Ecco, kjøpt på Kastrup. Og de er usannsynlig gode å gå med. Så det skjer noe der også!

Jada, at det finnes noe som går an fra Ecco er da helt sant det. Har selv et par veldig ok uniformsstøvletter fra Ecco med høye hæler som er heeeeelt ulikt Ecco. De er veldig bra i jobbsammenheng da man går mye og lenge. Men i det store og hele synes jeg nesten hele kolleksjonen fra Ecco er forferdelig kjedelig og veldig ja...kjerring. De har vel skjønt at det ikke selger, og dermed er de vel blitt noe bedre de siste årene.

Gammel 14-05-07, 13:05   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt inntrykk er at mange butikker (ihvertfall her i byen) bare tar inn kjerringmodellene fra Ecco. Jeg syns de har endel fint både i sandaler og støvletter når jeg ser på hele kolleksjonen på nett. Og gode å gå med er de jo.

Tror nok det er et stort marked for kjerringsko også forsåvidt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 22:52   #39
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Mitt inntrykk er at mange butikker (ihvertfall her i byen) bare tar inn kjerringmodellene fra Ecco. Jeg syns de har endel fint både i sandaler og støvletter når jeg ser på hele kolleksjonen på nett. Og gode å gå med er de jo.

Jepp. I Sverige f.eks. har de egne Ecco-avdelinger i en del skobutikker. Utvalget er mye bedre der.

Gammel 22-05-07, 23:17   #40
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tror nok det er et stort marked for kjerringsko også forsåvidt.

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jepp. I Sverige f.eks. har de egne Ecco-avdelinger i en del skobutikker. Utvalget er mye bedre der.

Det finnes her i hjemme også. Det er i hvert fall en butikk på Ski storsenter som har egen Ecco-avdeling. Det er også et godt utvalg på Vinterbro selv om ecco-skoene kun har egne hyller der og ikke en egen del av butikken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.