Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det sikrest å ikke ha for pene barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 20:43   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det sikrest å ikke ha for pene barn?

Et barn som virkelig skiller seg ut med både skjønnhet og utstråling er nok kanskje også mer utsatt for noe sånt, men beauty is in the eye of the beholder.

Jeg har to sønner, og synes selvfølgelig at begge er vakre som få, men eldstemann skiller seg nok mest ut fra mengden utseendemessig. Det er trist hivs verden har blitt sånn at jeg må se med mistenksomme øyne på de fremmede som kommenterer hans utseende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 21:15   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er trist hivs verden har blitt sånn at jeg må se med mistenksomme øyne på de fremmede som kommenterer hans utseende.

Og kanskje folk begynner å skule stygt på meg, som har to adopterte barn. Begge vakre, men minstemann er den typen unge som halve butikken kommenterer når jeg er ute og handler. Gyllen hud, digre mørke øyne, laaange øyenvipper og myke krøller... Kanskje folk begynner å tro at jeg har fått ham gjennom en skummel adopsjonsring .

Sånne illegale adopsjonsringer gir meg forresten fullstendig krøller på ryggen. Men det er vel dessverre slik at det er en del mennesker som aldri vil få adoptere gjennom det åpne systemet, og som vil velge alternative utveier. I Norge vil det nok være umulig å adoptere ulovlig, systemet er for strengt og samfunnet lite og gjennomsiktig. Men i en del andre land vil det nok dessverre være mulig

Og Madeleine-saken.... . Jeg blir helt dårlig når jeg tenke på det, og alt det grusomme som kan ha skjedd henne. Når det er snakk om en pedofili-ring og salg til russisk mafia.... Huff! Jeg må si at jeg nesten håper at hun er død enn å måtte gå gjennom noe sånn

Gammel 13-05-07, 21:17   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes selvfølgelig at min datter er særdeles vakker, men det synes sikkert alle foreldre. Men jeg tror vel at jeg klarer å innse at hun ikke er klassisk "pen".

På et vis er jeg fornøyd med at hun ser mer gjennomsnittlig ut. Det er helt uavhengig av Madeleine-saken/pedofili. Jeg ser overpynta sminkedokker på bussen hver dag og får helt spader. Jeg ønsker meg et barn som kan stå for seg selv, og hvor alt ikke kommer rekende på en fjøl. Noen som skjønner hva jeg mener?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.