Sv: Er det sikrest å ikke ha for pene barn?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Det er trist hivs verden har blitt sånn at jeg må se med mistenksomme øyne på de fremmede som kommenterer hans utseende.
Og kanskje folk begynner å skule stygt på meg, som har to adopterte barn. Begge vakre, men minstemann er den typen unge som halve butikken kommenterer når jeg er ute og handler. Gyllen hud, digre mørke øyne, laaange øyenvipper og myke krøller... Kanskje folk begynner å tro at jeg har fått ham gjennom en skummel adopsjonsring .
Sånne illegale adopsjonsringer gir meg forresten fullstendig krøller på ryggen. Men det er vel dessverre slik at det er en del mennesker som aldri vil få adoptere gjennom det åpne systemet, og som vil velge alternative utveier. I Norge vil det nok være umulig å adoptere ulovlig, systemet er for strengt og samfunnet lite og gjennomsiktig. Men i en del andre land vil det nok dessverre være mulig 
Og Madeleine-saken.... . Jeg blir helt dårlig når jeg tenke på det, og alt det grusomme som kan ha skjedd henne. Når det er snakk om en pedofili-ring og salg til russisk mafia.... Huff! Jeg må si at jeg nesten håper at hun er død enn å måtte gå gjennom noe sånn