Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 18:58   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Dykking er sjempefarlig. Og jeg er steintøff.

Gammel 12-05-07, 19:08   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har raftet og paraglidet (tandem).

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:06   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Off-piste i Alpene? Teller det?

Ekstremsport i mine øyne er når du lett kan dø dersom du ikke vet hva du holder på med. Og selv når du vet hva du holder på med, så kan du dø.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:10   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har skikkelig lyst å paraglide. Jeg bodde noen år med utsikt opp mot Ulriken og der paraglider de fra tidlig om våren til sent om høsten. Enkelte ganger er himmelen full av skjermer.

Det nærmeste jeg har kommet opp i lufta er bungee x 2.

Gammel 12-05-07, 19:32   #5
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Rafting og strikkhopp.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 19:40   #6
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Det mest ekstreme jeg har vært med på var en kontrollert stuplanding med et boing 707 lastefly. Vi kom inn over flyplassen i marsj-høyde før vi stupte rett ned og inn i en spiral og ned på landingsstripa. Grunnen til den ekstreme landingen var fare for luftskyts...

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 20:42   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nok ingen ekstremsport-utøver nei yse:

Gammel 13-05-07, 15:16   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg er nok ingen ekstremsport-utøver nei yse:

Kan bare signere denne, men har en gang klart å hoppe i strikk (over vann). Har til og med bilde av det. Noe av det verste jeg har gjort i hele mitt liv, men veldig stolt når det var overstått. Men vil aldri gjøre det igjen. Hadde garantert trukket meg når jeg sto på toppen om jeg ikke hadde veddet med noen og skulle vise at jeg turte og ikke dem, for de var bare tøffe i kjeften.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 21:04   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjørt en del offpiste. Og ridd noen gærne hester, fattern mente ihvertfall at det var ekstremsport!

Savner å kjøre offpiste. Idiotrygg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 19:29   #10
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har (som en annen her) ridd en halvgal hest veldigveldig fort - ekstremsport nok for meg

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 20:38   #11
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Hoppet i strikk... Veldig, veldig gøy.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 21:06   #12
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Offpist ned rimelig sykt baratte fjellvegger.

Gammel 13-05-07, 01:46   #13
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har dykket, raftet, klatret og kjørt mye offpiste i heng og renner.

(Jeg anser vel egentlig ikke noe av dette som ekstremsport.)

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 02:04   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare sånne lightvarianter egentlig. Har prøvd motorcross, men ikke mye og fort at det var noen fare for noe. Offpisset med sykkel, men ikke ned de brattete fjellskrentene.
Har ikke hoppet i strikk, men har prøvd sånn motsatt strikk hpp. Der du blir skutt opp fra bakken for så å falle ned igjen i strikk. (Hva heter det da?)
Fallskjerm etter båt er det nærmeste jeg kommer fallskjemhopp.

Da jeg var yngere var jeg ikke redd for noe, men før jeg ahdde fått prøvd alt jeg ville prøve hadde eg blitt voksen og livredd. *irriterende*

Gammel 13-05-07, 02:41   #15
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Klatring, offpist med brett, og rafting.
Var mye tøffere før når jeg var ung.

Sist redigert av lil'c : 13-05-07 kl 11:11.
lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 03:50   #16
Lilli
Pretensiøs

Lilli sin avatar

Lilli har et hav av muligheter foran seg
Standard

Særlig sportslig var det ikke, men jeg befant meg på Balkan under Natos bombing i 1999... Tre uker som vekslet mellom ekstrem dødsangst og ekstrem likegyldighet, men det skal visst være en vanlig kombinasjon...

http://www.balkan-archive.org.yu/kos...ion/index.html (for de som ikke fikk det med seg ...)

Gammel 13-05-07, 04:30   #17
Lilli
Pretensiøs

Lilli sin avatar

Lilli har et hav av muligheter foran seg
Standard

Finnes visst endel sterke bilder i linken over ... sorry ...

Gammel 13-05-07, 10:22   #18
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Født 3 barn!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 10:36   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager, fødsel regnes ikke som ekstremsport med mindre du ligger alene i en jordhytte i Afrika.

Gammel 13-05-07, 10:39   #20
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hoppet i strikk fra bakken. Aner ikke hva det heter. Du blir dratt opp av en katapulk eller hva det heter.

Ellers er jeg en pyse. Fornøyd med det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:09.