Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-07, 20:06   #21
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Offpist ned rimelig sykt baratte fjellvegger.

Gammel 12-05-07, 20:12   #22
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Har dykkerserfikat.
Rafting og rafting Fru Blom, men i utdrikkningslaget mitt måtte jeg sitte i en liten gummibåt ned Akerselven.

Gammel 12-05-07, 20:13   #23
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har dykket, det er vel sånn semi-ekstremt og litt avhengig av hvor og under hvilke forhold.

Jeg har padlet ned stryk i Zambezi og vært litt småsvett når vi gikk rundt og vi akkurat hadde sett både krokodiller og flodhester.

Også har jeg vært med på parasailing - sånn i fallskjerm etter båt i høyde varierende mellom vannskorpa og ca. 25 meter over havet.

Gammel 13-05-07, 00:46   #24
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har dykket, raftet, klatret og kjørt mye offpiste i heng og renner.

(Jeg anser vel egentlig ikke noe av dette som ekstremsport.)

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 01:04   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare sånne lightvarianter egentlig. Har prøvd motorcross, men ikke mye og fort at det var noen fare for noe. Offpisset med sykkel, men ikke ned de brattete fjellskrentene.
Har ikke hoppet i strikk, men har prøvd sånn motsatt strikk hpp. Der du blir skutt opp fra bakken for så å falle ned igjen i strikk. (Hva heter det da?)
Fallskjerm etter båt er det nærmeste jeg kommer fallskjemhopp.

Da jeg var yngere var jeg ikke redd for noe, men før jeg ahdde fått prøvd alt jeg ville prøve hadde eg blitt voksen og livredd. *irriterende*

Gammel 13-05-07, 01:41   #26
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?

Klatring, offpist med brett, og rafting.
Var mye tøffere før når jeg var ung.

Sist redigert av lil'c : 13-05-07 kl 10:11.
lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 02:50   #27
Lilli
Pretensiøs

Lilli sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Lilli har et hav av muligheter foran seg
Standard

Særlig sportslig var det ikke, men jeg befant meg på Balkan under Natos bombing i 1999... Tre uker som vekslet mellom ekstrem dødsangst og ekstrem likegyldighet, men det skal visst være en vanlig kombinasjon...

http://www.balkan-archive.org.yu/kos...ion/index.html (for de som ikke fikk det med seg ...)

Gammel 13-05-07, 03:30   #28
Lilli
Pretensiøs

Lilli sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Lilli har et hav av muligheter foran seg
Standard

Finnes visst endel sterke bilder i linken over ... sorry ...

Gammel 13-05-07, 08:32   #29
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Hoppet i strikk,parglidet,kjørt motocross i flere år og
har dykkersertifikat.
Akkurat nå for tiden er det mest ekstreme å oppdra 3 barn

Gammel 13-05-07, 09:17   #30
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har prøvd rafting, og har prøvd dykking ved et par anledninger.

Gammel 13-05-07, 09:22   #31
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Født 3 barn!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 09:36   #32
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager, fødsel regnes ikke som ekstremsport med mindre du ligger alene i en jordhytte i Afrika.

Gammel 13-05-07, 09:39   #33
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Hoppet i strikk fra bakken. Aner ikke hva det heter. Du blir dratt opp av en katapulk eller hva det heter.

Ellers er jeg en pyse. Fornøyd med det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 09:40   #34
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg også gjort. Det er kjedelig.

Gammel 13-05-07, 09:47   #35
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, ikke jeg. Større pyse skal man lete lenge etter.

Kjøre go-kart på utdrikningslaget var ekstremt nok for meg.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 09:50   #36
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Forresten ble dratt sånn fallskjerm etter båt for mange herrens år siden!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 09:55   #37
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Kjøre go-kart på utdrikningslaget var ekstremt nok for meg.

Go-cart er det jævligste jeg noen gang har gjort. Fader. Langt bedre å hoppe i strikk enn det der, jeg trodde jeg skulle dø rundt hver sving.

Gammel 13-05-07, 10:55   #38
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Tja, driver med ridning og noen ganger kan det bli litt ekstremt.

Denne kan jeg rett og slett bare skrive under på!

Men ellers er jeg ekstremt pysete og har høydeskrekk, så jeg holder meg stort sett på landjorda.
Om det da ikke gjelder karuseller eller berg-og-dal-baner!

Mannen min har litt problemer med å forstå hvordan jeg kan være livredd for å klatre opp i en stige, men likevel jumpe over hinder på rundt meteren eller dundre avgårde i hundreogkjempefort med etpar hundre kilo digert dyr under meg.

Gammel 13-05-07, 11:18   #39
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Mannen min har litt problemer med å forstå hvordan jeg kan være livredd for å klatre opp i en stige, men likevel jumpe over hinder på rundt meteren eller dundre avgårde i hundreogkjempefort med etpar hundre kilo digert dyr under meg.

Minner meg om Seinfeld, som ikke kan forstå "hvordan kvinner kan helle varm voks over leggene, røske hårene ut med roten - og fortsatt være redd for edderkopper".

Er leggvoksing ekstremsport, tro?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-07, 11:22   #40
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Go-cart er det jævligste jeg noen gang har gjort. Fader. Langt bedre å hoppe i strikk enn det der, jeg trodde jeg skulle dø rundt hver sving.

Hoppe i strikk er helt uoverkommelig for meg.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.