|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Har dykkerserfikat.
![]() |
#23 |
Audacious
|
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg har dykket, det er vel sånn semi-ekstremt og litt avhengig av hvor og under hvilke forhold.
![]() |
#24 |
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Jeg har dykket, raftet, klatret og kjørt mye offpiste i heng og renner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Bare sånne lightvarianter egentlig. Har prøvd motorcross, men ikke så mye og så fort at det var noen fare for noe. Offpisset med sykkel, men ikke ned de brattete fjellskrentene.
![]() |
#26 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Klatring, offpist med brett, og rafting. Sist redigert av lil'c : 13-05-07 kl 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Pretensiøs
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Særlig sportslig var det ikke, men jeg befant meg på Balkan under Natos bombing i 1999... Tre uker som vekslet mellom ekstrem dødsangst og ekstrem likegyldighet, men det skal visst være en vanlig kombinasjon...
![]() |
#28 |
Pretensiøs
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Finnes visst endel sterke bilder i linken over ... sorry ...
![]() |
#29 |
Trønder
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Hoppet i strikk,parglidet,kjørt motocross i flere år og
![]() |
#32 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Beklager, fødsel regnes ikke som ekstremsport med mindre du ligger alene i en jordhytte i Afrika.
![]() |
#34 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?Det har jeg også gjort. Det er kjedelig.
![]() |
#37 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du gjort noe innenfor "ekstremsport"?
Go-cart er det jævligste jeg noen gang har gjort. Fader. Langt bedre å hoppe i strikk enn det der, jeg trodde jeg skulle dø rundt hver sving.
![]() |
#38 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Minner meg om Seinfeld, som ikke kan forstå "hvordan kvinner kan helle varm voks over leggene, røske hårene ut med roten - og fortsatt være redd for edderkopper".
![]() |
#40 |
både her og der
|
Hoppe i strikk er helt uoverkommelig for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|