|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplaterCouscous trenger du også bare vannkoker for å tilberede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplaterOm samskibnaden er like kjappe i Oslo som de var i Tromsø, så tror jeg forresten det går kjapt. Da vi bodde i studentleilighet, så meldte vi inn ødelagt komfyr ene dagen, og neste dag var ny komfyr på plass.
![]() |
#23 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplater
Ja, hvis du har det ekstra håndtaket. Det har jeg, men jeg har ikke giddet å skru det på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplaterEkstra håndtak?
![]() |
![]() |
#25 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplater
På min røde gryte er det et svart håndtak på lokket. Jeg fikk med et blankt i metall ved siden av. Til ovnsbruk. Noen modeller tror jeg har bare det blanke. På bilder på nettet ser jeg ihvertfall at enkelte farger leveres med blankt håndtak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplaterhttp://www.lecreuset.no/Produkter/pr...er-og-handtak/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplaterAh. Jeg har det svarte. Jeg har denne. Kan kanskje ikke sette den i ovnen uten lokk?
![]() |
![]() |
#28 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplater |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplaterDet er da vel ikke så mye som ikke kan lages i stekeovn? Det er verre andre veien. Man kan fint sette en gryte i ovnen og la maten koke der.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplaterMulig jeg er rar, men jeg hadde utvilsomt foretrukket å ikke ha stekeovn fremfor å ikke ha kokeplater.
![]() |
![]() |
#31 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplaterDet er da lettere å kompensere for kokeplater enn stekeovn. Jeg kunne jo tatt frem stormkjøkkenet.
![]() |
![]() |
#32 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplaterJeg digger alle middagsretter der man kan putte alt i en form og putte i ovnen.
![]() |
#33 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Tips til middager som ikke trenger kokeplater- Skjær opp diverse rotgrønnsaker og hell bland ein boks rømme og ein boks grovhakka tomat, litt salt og pepper, litt basilikum. Legg koteletter/kyllingfilet/kva du måtte ønske på toppen av grønnsakene og hell rømme-og-tomat-blandinga over. La det stå i ovnen på 200 grader i omlag ein time. Vips - ferdig.
![]() |
![]() |
|
|