|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurantanbefaling i Gdansk
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurantanbefaling i GdanskHusker ikke helt hvilket Spa vi var på, men skal se om jeg kan finne navnet et eller annet sted
![]() |
#23 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling i GdanskNå har vi akkurat vært tre dager i Gdansk, og spist riktig mye godt i mange forskjellige kategorier og prisklasser. Jeg gjorde litt research på Tripadvisor på forhånd, og den eneste uheldige retten tok mannen seg av. Det var på Goldwasser, der jeg fikk kjempegod chateaubriand med trøffelsmør, og han fikk 1/2 tørr and med "juletilbehør". |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling i GdanskHar du navn på noen av restaurantene Filifjonka?
![]() |
#25 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Restaurantanbefaling i GdanskVi spiste to ganger på Fellini. Den var meget bra og kan anbefales |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling i GdanskJa, det har jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Restaurantanbefaling i GdanskTusen takk. Skal notere meg stedene, ikke så lenge til vi reiser.
![]() |
#29 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Restaurantanbefaling i GdanskPod Lososiem og goldwasser spiste vi på også. Har samme erfaringene som Filifjonka annet enn at noen i følget vårt hadde spist and en annen dag som var veldig god.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurantanbefaling i GdanskHar også nettopp kommet hjem fra Gdansk. Bodde på et leilighetskompleks rett ved siden av hotell Gdansk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|