|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Sommerferie] Sol og varme, men ikke charter. Noen tips?Vi har feriert på Kreta noen ganger, da har vi tatt rutefly, leid bil, og kjørt til sørsiden der det ikke finnes charterhotell. Har et par småsteder der vi har forelsket oss i. Enkelte steder har vi hatt stranda nærmest for oss selv, men det har vært i begynnelsen av oktober da, så jeg vet ikke hvor mye folk det bruker å være der midt på sommeren. Men jeg tror ikke de feriene har vært spesielt mye billigere enn charterferie.
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Sommerferie] Sol og varme, men ikke charter. Noen tips?Ingen konkrete hotelltips, men rundt Salzburg i Østerrike finnes det masse herlige nydelig varme innsjøer man kan dra på ferie til, med masse badeliv. Gjerne kombinert med litt deilige varme fjell. Ikke for varmt, men mer forutsigbart og varmt enn Norge. Ungarn også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: [Sommerferie] Sol og varme, men ikke charter. Noen tips?Vi gjør vel omtrent som 007.
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: [Sommerferie] Sol og varme, men ikke charter. Noen tips?Spania er veldig greit. Lett å finne flybilletter og masse, masse å leie av både leiligheter og hus som ikke koster skjorta.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: [Sommerferie] Sol og varme, men ikke charter. Noen tips?
Har du tenkt å gjøre det der med alle ferietrådene?
Sist redigert av torsk : 25-06-14 kl 16:28. Årsak: Fjernet spamlink fra quote |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|