|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?Ikke mer enn - 2 her gitt.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-1 her i morges. Føles kaldere på ei øy i havgapet. Temperaturer mellom 0 og -5 er temmeleg gufsne her. Dog er eg meget happy for at det ikkje er -30.
|
|
|
#5 |
|
can-jur
|
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-15 i Oslo er veldig kald. Særlig om man må være ute. Men i forhold til å holde hus varme, starte biler, vannrør som fryser og slik foretrekker jeg nok 15 blå i kystområdene heller enn 34 blå her....
|
|
|
|
#7 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?Jeg har ikke opplevd mer enn -18 da jeg gikk på folkehøgskole i trøndelag. Men det var kaldt nok til at det føltes som om ørene skulle dette av om jeg gikk ut uten lue. Vil helst ikke tenke på hvordan mer enn -30 kjennes ut!
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-7,8 nå, vært nede i -17,1 i løpet av natta. Nå har det begynt å blåse, så vi har vedtatt innedag. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?-3-4, men det er stiv kuling/ liten storm og tett snødrev. Og rå kystluft. Jeg skal ikke skryte på meg noe, men -15, vindstille og sol var ingenting i forhold. Det er j.... kaldt ute i dag. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Det kommer noen vindkast som ikke ligner grisen. Naboens stige ramlet nettopp et eller annet sted, vet ikk hva som skjedde, men hørte et fryktelig brak. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?Det er så kaldt at jeg trenger nye vinterstøvler! Jepp.
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?7,5 her i dag. I går var det nesten dobbelt så mange kuldegrader. Kjipt med baby syns jeg. Men har vinterhagen som er finfin å sove i for babyen.
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor kaldt er det hos deg i dag da?Hvor mange effektive kuldegrader er tre minus med storm, egentlig? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Piskende luft og 12 minus kan man kle ute, nesten uansett hvor mye det blåser og det skaper minimalt med trøbbel. 30 og kaldere selv om det er stille skaper trøbbel og er vanskeligere å kle ute. Lunger, øyne,hender og føtter sliter mer. |
|
|
|
![]() |
|
|