|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Elsker Neil.
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Jeg kommer aldri over at jeg "mistet" et Youtube-klipp av han jeg fant for noen år siden. Det er fra en eller annen premieutdeling, tror jeg, og han synger en sang jeg aldri har klart å finne igjen om en familie der en av ungene har skutt noen, til alles sjokk. Morbid sang, men utrolig godt framført. Jeg bokmerket dessverre ikke sida, og uansett hvor mye jeg har googlet og søkt på Youtube har jeg ikke funnet det igjen. :-(
![]() |
#4 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Jeg elsker ham, og han kunne lurt meg any day..... Så et herlig klipp av ham på Ellen-show der han fortalte om 40-årsdagen sin, der ektemannen hans hadde laget et ukeslangt rebusløp for ham, med fantastiske oppgaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Unik
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Man kan alltid se mer NPH:-)
07 og 10 Sist redigert av Pelle : 12-11-14 kl 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Og her er årets familie-Halloween-bilde fra han og ektemannen (må vel fortsette som jeg startet, jeg også
![]() |
#7 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Blir alltid i godt humør av denne. (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Og vet dere hvem som har tatt over den rollen nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Den mannen er et geni altså. Han skal lede oscar-sermonien neste år, tror jeg at jeg har lest et sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Knallkult!!
![]() |
#11 |
Unik
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)For en spenst og kondis han har.
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det rart vi elsker Neil Patrick Harris? (HIMYM fans, dere og!)Han er bare helt fantastisk!
![]() |
![]() |
|
|