|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
| Se resultatene: Hvilken mobil vil frukt ha? | |||
| Samsung |
|
26 | 47,27% |
| HTC |
|
1 | 1,82% |
| iPhone |
|
23 | 41,82% |
| Sony Xperia |
|
2 | 3,64% |
| Noe helt annet som jeg skal fortelle mer om |
|
3 | 5,45% |
| Deltakere: 55. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Samsung.
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?IPhone.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg er litt skeptisk til iPhone uten at jeg helt vet hvorfor.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?
Jeg elsker min!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Samsung (de andre i husstanden har Iphone, de klager støtt,jeg har ikke hatt problemer med min) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg har akkurat byttet fra iphone til samsung og eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det for to år siden. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er på min andre Nokia Lumia, vil aldri bytte OS mer, og egentlig ikke HW-leverandør heller. True love!
|
|
|
#9 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg har hatt Samsung, har nå hatt Iphone 5 i et halvt år, og er særdeles fornøyd. Angrer ikke. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?HTC så klart. Jeg er storforbruker av telefoner, og har hatt iPhone (som jeg hatet), forskjellige HTC-er, og bruker jevnlig Sony og Samsung som jobbtelefon, og det er altså bare HTC som makes the cut. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
finner ut av mye
|
Mannen har den, og er også fornøyd.
|
|
|
#12 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg gikk nettopp fra iphone 4 til LG G2, og jeg elsker den. I begynnelsen var den for stor, men nå syns jeg den er akkurat passe og at iphone 4 er for liten. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mobil vil jeg ha?Jeg har iPhone og er ikke fornøyd med den, alt for dårlig batteritiden. Hvet man kan slå av masse innstillinger og sånt men det blir jo tungvint og problematisk når man bruker den mye. Flere jeg kjenner er heller ikke fornøyd, og dem har byttet over till Samsung noe jeg selv snart skal gjøre selv. |
|
|
|
![]() |
|
|