|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megDere som steller de døde, er det ikke en sær jobb? Har snakket med legestudenter som forteller om forskning og skjæring i døde mennesker. Uten sammenligning forøvrig, men det er sært, ikke sant? |
|
|
|
|
#3 |
|
Quiet, please
|
Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg har fått mitt første golfsett, og klør i fingrene etter å begynne å spille.
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg skal bake kake og fikse til min datters tiårsfeiring i morgen. Huset ser bomba ut, som vanlig, men selskapet skal heldigvis ikke være her. |
|
|
|
|
#5 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle meg
Vi feira bursdag i går, det var så koselig |
|
|
|
|
#6 |
|
Quiet, please
|
Det er veldig vanlig, ja. Det er ikke en snobbesport her, slik det lenge var i Norge. Har sikkert litt med klimaet å gjøre, her i sørstatene er det jo varmt store deler av året. Også skal det jo være en helt ypperlig måte å få innflytelse på. Mye ambisiøse mennesker her borte.
|
|
#7 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megDenne dukken venter jeg denne uken, synes han ser kjempe nydelig ut.
|
|
#8 |
|
Helt vanlig
|
Blir det ikke litt snobbete når det brukes for å få innflytelse? Du får sjekke det ut for oss og se om du kommer noen vei! |
|
|
|
|
#9 |
|
Live and let live
|
Sært er det vel ikke, men ikke nødvendigvis den hyggeliste delen av jobben. Det er noe man bare gjør liksom. |
|
|
|
|
#10 |
|
Helt vanlig
|
Hvilket ord beskriver det best da? Jeg fant ikke noe bedre, men jeg vet godt at dette er et område jeg vet lite om. |
|
|
|
|
#12 |
|
Plæstic pusher
![]() ![]() |
Det er spesielt. For meg var det litt skummelt, litt "makabert", man legger merke til mange detaljer, men alikevel var det fint og høytidelig. Der jeg jobber (og de sykehjemmene jeg har jobbet på før også) er de veldig opptatt av å gjøre det på en respektfull og verdig måte. Det skulle i grunn bare mangle. Tenke seg til å ligge der kald, naken og stiv. Man kan jo ikke akkurat vise avsky heller. |
|
|
|
|
#13 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megJeg skal på mitt aller første Tupperwareparty i kveld |
|
|
|
|
#14 |
|
Like blid!
Jeg synes ikke det er så sært, egentlig. Det er en del av jobben min og en del av livet. Første gang var helt klart en spesiell opplevelse, men man venner seg til det og. |
|
|
|
|
#15 |
|
Pirkete
![]() ![]() |
Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megMin siste skitur - før i fjor - var i 1988. Det var den siste obligatoriske skoleskituren. |
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Nettopp. Den siste skituren min var sammen med min da nesten 6 år gamle nevø. Og jeg kan sikkert finne på å gå på ski sammen med Lillegutt til vinteren, hvis han vil.
Hos oss er det Guitar Hero og Katamari Damacy det går i.
|
|
#19 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Dere har sikkert noe nytt å fortelle megGuniss, du kommer til å falle |
|
|
|
|
#20 |