|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Campinglivets gleder...
Ja - desto mer jeg tenker på det, desto mer innser jeg at det er det å feriere i Norge med dårlig vær jeg ikke kan tenke meg, ikke selve campinglivet. Skal man først være i Norge, kan camping sikkert være like bra som hytte eller å være hjemme. Kanskje bedre til og med med tanke på det sosiale.
![]() |
#23 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Campinglivets gleder...Vi kjøpte vogn i sommer (på samme plass som zip, kanskje?) Og gleder oss stort til å feriere der fremfor på hytta som vi har vært de siste årene. Ikke noe særlig vedlikehold, hundre lekekamerater for ungene og en annen sofa å sitte i enn den vanlige. Og dårlig vær? Det gjelder bare å nyte de minuttene som er uten regn.
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Campinglivets gleder...Det er jo et veldig rimelig alternativ til hytte, da, så jeg liker ideen - at "hyttelivet" blir noe som er tilgjengelig for mange. Og så tror jeg mange liker den sosiale biten av det. Og at det er noe helt annet enn hjemme.
![]() |
#25 |
Glamorøs
|
Ja, hyttene på stedet svigers har campingvogn koster rundt 5 millioner, og de er virkelig ikke spesielt mye større i størrelse.
![]() |
#26 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Campinglivets gleder...Jeg liker ikke camping!
![]() |
#27 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Spikertelt er jo genialt, der det er lov.
![]() |
#28 |
This is normal!
|
![]() Sv: Campinglivets gleder...Jeg liker veldig godt å dra på ferie med telt, men jeg haterhaterhater campingplasser, og jeg har prøvd en del av dem. Etter fjorårets sommerferie der vi endte opp med å rømme en camping og søke asyl hos noen venner i nærheten, har jeg lovet meg selv at jeg heller slår opp teltet i en skog full av øksemordere enn å ta én natt til på en campingplass. Uansett hvor idyllisk den er.
![]() |
![]() |
#29 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Jeg tror der er stor forskjell på campingplassene. De vi var på var veldig bassert på friluftetema, og det typiske campinglivet uteble. Her var det laksefiske eller jakt og ski som var tema.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Campinglivets gleder...Hadde det ikke vært for at mannen er intenst i mot campinglivet så hadde vi hatt vogn ett sted. Eller et sted om sommeren og ett sted om vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
This is normal!
|
Jeg er enig i at det er store forskjeller altså, men vi har prøvd plasser i hele spekteret (vel, på fjellet har det ikke vært campingplasser - der er det andre teltplasser med godt med plass og rom for å puste), og det er ingen av dem jeg har tenkt at "her var det så koselig at jeg har lyst til å dra tilbake". Jeg synes det er slitsomt rett og slett.
![]() |
![]() |
|
|