Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Memonizer - hvem er det som tror på sånt?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-14, 11:29   #21
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Memonizer - hvem er det som tror på sånt?

Egentlig burde brikken hete Demonizer. Det er det mye mer schwung over. Dessuten burde den kommer i flere utgaver, f.eks. en demonizer til å legge under avisen som kan fjerne all venstrevridd, statsfinansiert propaganda og sørge for at bare leserinnlegg og sporssidene står igjen. Gjerne en brikke for nettavisene også.

Og hvorfor fikk jeg plutselig "Womanizer" på hjernen? Jeg trenger en brikke som jeg kan teipe fast i pannen som tar vekk all unødvendig informasjon fra hodet mitt! (Jeg mistenker at det plutselig kan bli veldig tomt der inne. )

Gammel 10-03-14, 12:00   #22
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har akupunktur blitt stuerent?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 12:05   #23
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Den burde heller het "DEmonizer"...

Gammel 10-03-14, 12:08   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Har akupunktur blitt stuerent?

Har det ikke? Jordmødre blir jo sendt på akupunkturkurs i regi av sykehuset, så da regnet jeg nesten med at det var blitt det? Man blir jo tilbudt det som en ordinær smertelindring på de fleste landets fødeavdelinger nå. Jeg har aldri prøvd da (og tror aldri jeg kommer til å prøve det heller).

Gammel 10-03-14, 12:12   #25
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synes denne kommentaren under artikkelen sa det rette:

Sitat:

Produktet er jo helt overflødig! De som kjøper det har sannsynligvis uansett ingen evne til å oppta informasjon..

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 12:30   #26
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på hva slags informasjon maten og drikken min sitter på.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 12:31   #27
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Jeg kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på hva slags informasjon maten og drikken min sitter på.

Kanskje salamiskiven min vet hvem som drepte Hoffa?

Gammel 10-03-14, 12:45   #28
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dersom det ikke er mulig å bevise at denne informasjonen sitter i maten, hvordan kan de da bevise at den ikke er der etter at man har brukt denne brikken og at brikken dermed fungerer?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 12:48   #29
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke disse folka er nevneverdig opptatt av vitenskapelige bevis, zinatara.

Gammel 10-03-14, 12:50   #30
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg tror ikke disse folka er nevneverdig opptatt av vitenskapelige bevis, zinatara.

Nei, det er de nok ikke. Jeg blir bare så forunderet over hva folk får seg til å tro på.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 12:58   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Nei, det er de nok ikke. Jeg blir bare så forunderet over hva folk får seg til å tro på.

Vi kan jo ikke se dem vi snakker med i telefonen heller, vet du.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:00   #32
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Atte hæhæhæhærlighet Dette var så hysterisk morsomt at jeg greier ikke å synes synd på ham en gang (huff)

Hadde jo absolutt vært perfekt om det fantes en brikke som informerte maten om hvor mange kalorier den skulle bidra med - nøyaktig tilpasset mottaker. Tenk så mange sykdommer og tilstander det kunne ha hjulpet - både opp og ned i vekt/næringsinntak

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:00   #33
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Har det ikke? Jordmødre blir jo sendt på akupunkturkurs i regi av sykehuset, så da regnet jeg nesten med at det var blitt det? Man blir jo tilbudt det som en ordinær smertelindring på de fleste landets fødeavdelinger nå. Jeg har aldri prøvd da (og tror aldri jeg kommer til å prøve det heller).

Akupunktur brukes jo mot ca en million flere ting enn smertelindring.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:03   #34
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Et genialt konsept egentlig: Innfør en ny dimensjon av helsefare, for så å tilby noe som fikser det, og uten at man kan bevise verken det ene eller det andre!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 13:25   #35
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Jeg har vært inne på nettbutikken som selger dette.

Der tilbys memonizerBLUETOOTH, memonizerMOBILE, memonizerMOBILE til PC, memonizerCAR (i str. A, B og C), memonizerCOMBI, memonizerWATER, memonizerPOOL (som sørger for badevann uten ubehagelig klorlukt - jeg tror kanskje neseklype er mer effektivt), memonizerHEATING, memonizerSOLAR og memonizerWORKSTATION.

Nederst på alle sidene ligger følgende:

Sitat:

NB!
Teknologiene som blir presentert her (f. eks. homeopati, bioresonans og akupunktur) er i dag ikke i samsvar med det rådende akademiske syn og lære innenfor helse og miljø. memon® produktene er ikke-helbredende produkter.

Bruken av memon® produktene fungerer ikke som en terapi og erstatter ikke konsultasjon hos lege eller alternativ terapeut. I det medisinske miljøet, er eksistensen av og effekten på mennesker fra jordstråling ikke anerkjent. Dette gjelder også for elektrosmog og spesielt elektromagnetiske felt er ikke sett på som skadelige for den menneskelige organismen.

Den akademiske vitenskapen anerkjenner ikke eksistensen og den mulige påvirkningen til sykdom som ligger i informasjon. Informasjonsteknologien som presenteres her er ikke godkjent av den akademiske vitenskapen.

Nå driver de egen "Forskning og dukmentasjon", så det er nok ikke lenge før dette blir annerkjent.

Gammel 10-03-14, 14:09   #36
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så de innrømmer egentlig at det er humbug? Det er da noe.

Gammel 10-03-14, 15:08   #37
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Betyr det at vi nå kan lage mat i mikrobølgeovnen uten å bli radioaktive?

Dessverre. Men: Du kan kjøpe en ekstra antibølgeparaply for bare 7600 fra meg

Det er bare å ta den på seg mens man spiser, så avviser den alle bølger og skadelige gasser fra brent mat:

Sist redigert av slaraffen : 10-03-14 kl 15:40.
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 15:20   #38
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Dessverre. Men: Du kan kjøpe en ekstra antibølgeparaply for bare 7600 fra meg

Det er bare å ta den på seg mens man spiser, så avviser den alle bølger og skadelige gasser fra brent mat:

Kan man bruke regntrekket til Bugaboo til samme formål, tro?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 15:23   #39
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fik veldig lyst til å se denne igjen:

(Kilde: youtube.com)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-14, 15:44   #40
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Kan man bruke regntrekket til Bugaboo til samme formål, tro?

Selvsagt ikke!
Min fantastiske paraply er parabenfri, men avgir små doser av det livsviktige vitaminet mange leger overser viktigheten av, nemlig a12,4. Det er frigjøringen av dette vitaminet i kombinasjon med Chemtrailsrefusjonen som gjør den til et kjempekjøp. På klare dager kan man til og med få paraplyen til å virke som en parabol der man kan ta imot radiosignaler fra de topphemmelige konspirasjonsmøtene til NATO

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.