|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Med storesøster hadde jeg ikke vurdert det en gang, men lillesøster er av et annet kaliber og hun ser disse ungdomsseriene på NRK super blant annet. Flere av dem står det 7+ på. Den siste var den Odins øye eller hva den het og den var ganske skummel.
![]() |
#22 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Det var godt jeg sjekket her, for jeg har ikke tenkt på at det er 7-årsgrense. Jeg får vurdere om det passer til 5-åringen. Vi skal se den på teater snart, der står det at den passer fra fire år.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Min 6. klassing digget den, og har faktisk sett den to ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Vi var der med både åtte-, ti- og tolvåringer. Alle likte den. Jeg lo overraskende lite og syntes det var litt småkjedelig innimellom. Det overrasket meg. Jeg har lest tre av fire bøker og storkost meg med dem, og jeg er ikke spesielt film-surmaga, altså. Jeg trakk litt på smilebåndet, og jeg kan le av prompehumor, men jeg syntes ikke akkurat denne prompingen var særlig morsom, av en eller annen grunn. Så litt skuffet, men en grei nok film. (Jeg lo forøvrig høyt av puddeldama og puddelen, det skal de ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Høres ut som perfekt prompehumor som mannen og gutta digger.
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Både fjerdeklassingen og jeg digget den. Vi hadde et par fireåringer i nærheten, som ikke greide å holde oppmerksomheten og skjønte lite. En sparket meg konstant i ryggen, og en annen skravlet konstant.
![]() |
#28 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Jeg har en seksåring som hulker i senga i skrivende stund, han mener at det er filmen som har gjort ham så redd. Han så den forrige helg og har dratt det frem hver kveld. Ikke tøffeste tassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Både snart-tiåringen, syvåringen og jeg likte den godt. Syvåringen ble litt urolig på det skumleste med slangen, men var også den som lo høyest ellers.
Ja, ikke sant? Jeg likte også godt både Joner og Antonsen.
![]() |
#30 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Jeg og 06'eren storkoste oss i dag! Det som ikke var så gøy var at de viste reklame for "DØD SNØ 2" før filmen. De innså heldigvis feilen raskt og skjermen ble svart mens vi voksne humret i hele salen.
![]() |
#31 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett Doktor Proktor?Vi så den igår. Hadde med meg mannen, storesøster med snart samboer og alle guttene. Storesøster kunne styre sin begeistring ("Den hadde vært gøyere om jeg gikk i første klasse mamma") Jeg digget den og lo høyt mange ganger. Samme med ungene og mannen.
![]() |
|
|