|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Jeg tror det er denne:
![]() |
#22 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Ja, den så jeg. Men den står bare på bedrift.
![]() |
#23 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Min datter har hatt MacBook pro i 3 år, ingen problemer overhodet. Hun er superfornøyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?For meg er det en markant forskjell mellom Mac og pcer i samme prisklasse, men jeg kan jo ha hatt uflaks. Kjæresten min har en pc til rundt 15.000,- (som er ca det samme som jeg betalte for min MacBook Pro), og han har ingen problemer i det hele tatt.
![]() |
![]() |
#25 |
Stressa før
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Denne testen snakker iallfall pent om Mac: http://www.lydogbilde.no/test/apple-11-macbook-air
![]() |
#26 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Jeg har hatt Mac i 3.5 år nå, og har ikke hatt andre problemer enn at et lynnedslag tok knekken på Mac Minien min. Men det er jo ikke Macen sin feil. Vi har også ipader og iPhoner, og har aldri hatt noen problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Mannen min var i utgangspunktet Apple-motstander. Han er dataingeniør og bruker kun PC i jobbsammenheng. Men her på hjemmefronten har han innrømmet at Appleproduktene jeg først dro inn i hus banker resten på problemfri drift, brukervennlighet og kompatibilitet. iMacen nærmer seg tre år, min nåværende MacBook er to år, de har aldri knirket et sekund. I tillegg har vi de siste årene hatt en del iPod'er, iPad'er og iPhone'er i bruk, uten problem.
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?
Dette er et veldig viktig element. For mange som har gått til Mac, så har de gjerne gått til en maskin som er langt dyrere enn det de har hatt tidligere.
![]() |
#29 |
Min MBP er riktignok fem år gammel nå, så jeg gidder ikke gjøre noe med den, men den skulle nå egentlig hatt sitt tredje batteri.
![]() |
#30 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Inge automatikk i at det ene er bedre enn det andre. Jeg har jobbet på begge deler og for øyeblikket har jeg PC hjemme og Mac på jobben, og en del idingser ved siden av. Det er like mye (eller like lite) tull med PCen som Macen.
![]() |
#31 |
Pauset
|
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Jeg vil si at det er sant at en Macbook eller en iMac er mindre problematisk enn en tilsvarende PC-løsning, rent statistisk. Baserer dette med erfaring gjort på jobb etter å ha vært med å drifte hundrevis av hver sort, i flere år. Vi opplever omtrent ikke problemer med Macene i forhold til PCene. Hvordan det er med pader, telefoner og lignende har jeg ingen formening om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
villende
|
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Jeg har nettopp byttet fra PC til MacBook Air på hjemmefronten og er foreløpig veldig fornøy med brukervenneligheten. Jeg har kjøpt officepakke, men den inneholdt ikke outlook, og jeg er ikke helt fornøyd med det innebygde e-postprogrammet. Det er dessuten en del hurtigtaster som er litt annerledes enn på PC og det tar seg jo litt tid å lære seg. Men summen er at jeg foreløpig er strålende fornøyd med å ha byttet. Jeg fikk anbefalt MacBook Air til min bruk av to forskjellige personer, som er gode på IT som både er vant til PC og Mac og ikke har noen grunnleggende preferanser den ene eller den andre veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Stressa før
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Kan jeg spørre hva som er "din bruk", Gaia, siden du har fått råd fra uhildet hold?
![]() |
#34 |
Stressa før
Hovedgrunnen til at jeg leter etter ny maskin, er nettopp at jeg vil ha noe som er lettere å dra med seg. Mener du at MacBook Air er en typisk konsumentmaskin som ikke er ment til å fraktes, eller er det du sier at jeg kan regne med at den tåler noe mer flytting enn rimeligere maskiner?
![]() |
#35 |
I sitt segment er nok MAcbook Air bedre enn de fleste konsumentmaskinene.
![]() |
#36 |
villende
|
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Mitt bruk er primært studier, noe hjemmekontor, billedredigering, streaming av filmer og serier og ellers andre private greier. Jeg må ha med maskinen en del, blant annet på forelesninger, og ønsket meg derfor noe solid, men samtidig lett. Jeg har dessuten ikke behov for å tilpasse den veldig, og foretrekker en "reads to go"- maskin. Jeg vil ikke ha spill på min maskin, det får barna bruke andre maskiner til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Personlig pessimist
|
Jeg tror du ville vært veldig fornøyd med MacBook Air. Absolutt egnet til å drasses rundt på i veske, og den tåler det utroligste. Har jeg hørt.
![]() |
![]() |
#38 |
awesom
|
Har også hørt at den tåler litt av hvert. Den tåler visstnok å ramle i gulvet opp til flere ganger, som følge av at eieren har sovnet med den på magen og så snudd seg i søvne.
![]() |
#39 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Jeg har nettopp kjøpt en 13" macbook air, etter at min gamle acer bestemte seg for å bruke et kvarter på å slå seg på. Betalte 7000 kr for den hos Elkjøp. (Dagssalg, men de er forøvrig billigere enn apple sine butikker til vanlig også. ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det riktig at Apple sine produkter er problemfrie?Vi kjøpte vår første Mac etter å ha vært veldig aktive pc brukere i mange år. Kan ikke si jeg er imponert. Det har vert mye feil på den. Ikke noe vi ikke har klart å fikse opp i selv. Men mer enn hva jeg er vant til med helt nye PCer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|