|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbanna kattekrek! Hvordan bli kvitt?Min erfaring er at absolutt ingenting hjelper. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbanna kattekrek! Hvordan bli kvitt?Innser at vi er heldige. Det er en del katter i området, men ikke er vi plaget av kattehyl, slåssing eller bæsjing rundt omkring. Kanskje alle går hjem på do? Sivilisert nabolag |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Forbanna kattekrek! Hvordan bli kvitt?Har ikke sett kattene de siste dagene. Mulig hunden vår skremte dem likevel, da? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Forbanna kattekrek! Hvordan bli kvitt?
Det er jo en mulighet å la hunden være ute, bundet.
|
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Sv: Forbanna kattekrek! Hvordan bli kvitt?
Den selskapssyke hunden vil nok bare være der vi er... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Sv: Forbanna kattekrek! Hvordan bli kvitt?Hunden vår har aldri noensinne stukket av. I dag har hun stukket av fire ganger. Den ene gangen kom hun hjem selv, de tre andre gangene fant jeg henne to ulike steder i nabolaget. Begge gangene jagende etter diverse ulike katter jeg aldri har sett før, men jeg tror monsterkatten var en av dem. Hun er på ingen måte en perfekt hund, men vi har brukt mye tid på oppdragelse, og hun har gått flere lydighetskurs. Men i dag virket hun fullstendig døv. Det var flaks at jeg fikk tak i henne, og jeg var seriøst bekymret for påkjørsler. Sist redigert av Hyacinth : 28-03-14 kl 18:36. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Sv: Forbanna kattekrek! Hvordan bli kvitt?Men, som mannen min sier, det er selvsagt vårt ansvar å gjerde hunden tilstrekkelig inne. |
|
|
|
![]() |
|
|