|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?
I praksis bestemmer jeg selv når jeg skal ha ferie, så lenge jeg tar den ut i omtrent samme tidsrom som skoleferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
wizzzard
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Haha, nei. Har ikkje peiling på når eg får ferie, og om me får samtidig. Eller kva me evt skal finne på. Veit sikkert meir sånn ca ei veke før ei eventuell feriering.
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Ferien var bestilt og betalt i begynnelsen av desember i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er lærer så jeg vet når jeg har ferie. Mannen driver eget firma med den ene broren sin, og de har stengt hele juli. Dette er likt fra år til år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Jepp. La inn bestilling i desember. Par-tre dager på barselhotellet på Ahus...
![]() |
![]() |
#26 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Omsider ferie i orden her også, sånn delvis. Vi har ikke råd til sydentur ect. men en uke på feriesenter i Danmark blir det i fellesferien.
![]() |
#27 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestilte flybilletter for et par uker siden. Skal innenlands så da er det visst ikke så tidlig fullbooket.
![]() |
#28 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestilte feriehusene for 2 måneder siden, men flybilletten først i går! Jeg var begynt å bli rimelige stresset for dette, men fikk til slutt billetter til ok pris, uten mellomlandinger. Nå gjenstår kun leiebilen, men den er ikke kritisk å ha fra dag 1.
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi skal på bilferie i Norge, og har bestilt overnattinger her og der på veien, det gjorde vi forrige uke. Jeg kan ikke ta ferie når som helst, men akkurat i år er det bare i juli jeg kan ta den ut, så da var det ganske lett å få klarert tidspunktet. Ellers må vi som regel vente til april-mai før vi vet sikkert når vi kan ta ut ferie. Mannen er mer fleksibel.
![]() |
#30 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Nope, aner ikke. Jeg vil et varmt sted, men vet ikke hvor. Vi skal egentlig kutte litt på feriebudsjettet i år, men vi får se hva det blir til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Nei. Vet ikke engang når jeg skal ha ferie.
05 og 08 Sist redigert av millact : 30-03-14 kl 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem siden: Mar 2008
Lurer på det samme. Ingen har snakket om ferie hos oss enda engang.
05 og 08 Sist redigert av millact : 30-03-14 kl 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Ferien er veldig satt av at sfo og delvis barnehagen er stengt i juli. Det har aldri vært noe problem å få ferie i perioden vi vil. Jeg må være tilbake på en gitt dato, så ferie i august kan vi ikke få. Men jeg ville snakket med leder hvis jeg bestilte tidlig.
![]() |
#34 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Eh, hvor kom den rødmingen i overskriften fra?
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Jepp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Hehe. Nei. Vi reiser ikke langt, og kan ikke planlegge, så det blir som det blir. I fjor reiste vi på voksenferie i en drøy uke med to netter på hotell i boks og lavvo i bilen. Jeg gjetter det blir noe sånt i år og.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Årets PÅSKEferie er ikke i boks, sommerferien er ikke vi engang helt sikker på når han har fri enda. (ikke påska heller, derav at den ikke er i boks)
![]() |
#38 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi bestilte og betalte på nyåret, men hadde planlagt alt siden i fjor sommer så godt som. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?En uke i London! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har dere sommerferien i boks?Vi pleier å bestemme oss om rammene litt før jul, så planlegger vi en stund og bestiller i januar-februar.
![]() |
![]() |
|
|