|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: EsiggMannen er forresten også røykfri, og har vært det i 10 måneder. Og pappa holdt løftet sitt, så han fikk 10 000 i juni.
![]() |
![]() |
#22 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: EsiggI hear you sister!
![]() |
#23 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: EsiggSkjevo - jeg tror ikke jeg hadde hørt om e-sigaretter når jeg sluttet, og det var jo ikke så lenge før deg. Det kan nok hende at jeg hadde kjørt på med slike hvis jeg hadde vist om dem da jeg sluttet.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Esigg
Jeg tenker også sånn av og til. Når jeg er på fest, blir jeg med røykerne ut og tillater meg litt passiv røyking. jeg er nemlig redd for at en eneste festrøyk ville fått meg ut på galeien igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: EsiggJeg gikk over til e-sigg i mars/april. I slutten av april kuttet jeg røyken helt, og kan nå si at jeg er røykfri. Det frister ikke med røyk, og den ene gangen jeg prøvde å ta et trekk, så holdt jeg på å spy, for det smaker jo så utrolig vondt!
![]() |
![]() |
#26 |
Prematurmamma
|
Jeg tør heller ikke ta så mye som et trekk av en røyk, selv om det noen ganger frister. Jeg er også den som syns det er greit og stå sammen med røykerne på fest og "snike" litt passivt.
![]() |
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: EsiggJeg har tatt 3 festrøyker dette året, fordelt på 2 anledninger. Sist gang i august.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har aldri turt å røyke igjen etter at jeg sluttet. Nesten 11 år røykfri nå og aldri tatt en festrøyk etterpå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: EsiggDet er seks år siden jeg sluttet, men i det jeg tar et glass vin røyker jeg 20 sigaretter. Kroppen hungrer etter røyk og tror den skal ta igjen alt det tapte. Ingen fare for at jeg begynner på igjen, for dagen etter er jeg døden nær av nikotinforgiftning.
![]() |
#31 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: E-siggTror det er bra jeg ikke drikker.
![]() |
#32 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke det minste rart at den appen er motiverende. Den er utvikla forskningsbasert |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Metallica!!
|
![]() Sv: EsiggJeg brukte e-sigg når jeg fikk lyst på røyk etter sluttingen, utrolig effektivt. Nå ble den etter et par mnd liggende i vesken som en sånn "ja du kan" greie, og så glemte jeg den mer og mer. Det hender jeg tar et trekk elller to, men det er minimalt. E-sigg er fantastisk, og jeg skal aldri mer fyre opp en vanlig røyk igjen!
![]() |
|
|