|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
Se resultatene: Har du sånn jakke? | |||
Ja, i sportsvariant |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 10,00% |
Ja, i "damevariant" |
16 | 6,67% |
Nei, men har lyst på |
16 | 6,67% |
Nei, og skal ikkje ha |
186 | 77,50% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 240. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sånn jakke?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sånn jakke?Ja, jeg har en fra InWear. Veldig fin, og fin å ha under skalljakke når kun skalljakke er for kaldt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du sånn jakke?Nei, men jeg har en tynn dunjakke. Den er riktignok fra 2005, ca. og sikkert umoderne. Går veldig sjelden med den i grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() Sv: Har du sånn jakke?Ja jeg har sånn jakke. Av merket Cream og akkurat passe varm til denne årstiden.
![]() |
#33 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Etter å ha lånt mannens (ikke rosa, da, men en av samme type, tynn dun) en dag jeg frøys meg fordervet på bandycup i tjukk skinnjakke og vips, blitt god og varm, så har jeg hatt lyst på. Men ikke hatt samvittighet til å kjøpe.
![]() |
#35 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Nei, og jeg hadde ikke tenkt jeg skulle ha. Jeg synes de som har sånn jakke enten er eldre eller veldig mye yngre enn meg... (45+ eller 10...)
![]() |
![]() |
#37 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Har du sånn jakke?Har ikke sett noen i den jakken du viser nei.
![]() |
#38 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Jeg kjøpte en sånn for en måneds tid siden og har nesten ikke brukt noe annet siden. Den er akkurat passe varm på Østlandet nå for tiden og veier omtrent ingenting. Lett å pakke i veska på vei hjem fra jobb når sola plutselig steker og det er for varmt med jakke.
![]() |
#39 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har du sånn jakke?Jepp, jeg har sånn jakke. Rosa. Og tydeligvis unik, siden ingen andre her (unntatt Robyn) på FP har sånn. Den er veldig praktisk og går i en bitteeliten pose og veier nesten ingenting. Jeg har ca. 29 andre jakker, så jeg kommer ikke til slite den ut med det første. Pøbelprinsessen har to og bruker dem daglig.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du sånn jakke?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
|