Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spinn-off: Treningsmusikk

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-14, 17:18   #21
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinn-off: Treningsmusikk

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Man ser kanskje litt gal ut når man mouther FUCKYOU, IWONTDOWHATYOUTELLME, knallrød og svett.

Haha, akkurat den skulle jeg inn og tipse om også! Suveren til oppvarming med den seige starten og alt hatet etter hvert. Prodigy er også finfint. Også har jeg en guilty pleasure på løpelista mi med t.A.T.u. og All the Things She Said. Den er så veldig løpete. Jeg lurer på om jeg assosierer den med en heseblesende løpescene i Lilja 4ever?

Gammel 10-04-14, 17:45   #22
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er nok litt rar som godt kan løpe til langsom, svevende musikk. Bare den gir meg gåsehud og en følelse av å sveve med!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-14, 22:21   #23
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Det var spinningens dag mandag, og det fungerte fint med Afterski og Lars Vaular. Ellers er Nu Flowerbomb, Blurred Lines, Petter og Crash Test Dummies mest spilt på løpe appen min.

Gammel 10-04-14, 22:40   #24
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg går litt crazybananas hvis jeg hører på f.eks Beastie Boys -Sabotage eller REd Hot Chili Peppers med Get on Top. Egentlig er begynnelsen på Around the world med RHCP også i den sjangeren, men fortsettelsen er ikke helt i samme bane.

Gammel 10-04-14, 22:47   #25
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Enig i begge, men til løping da. Har du prøvd Röyksopp/Sundfør og deres versjon av Depeche Modes Ice Machine? Enda bedre!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hva slags musikk liker å du trene/løpe/spinne/hvahardu til?

To sanger som var på siste spinningtime som jeg virkelig liker og som får meg til å trå til, er

Running to the Sea med Susanne Sundfør og Røyksopp

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

og Muse - Uprising.

(Kilde:
(Kilde:

)
)

Gammel 10-04-14, 23:53   #26
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har noen favoritter akkurat nå:
1. Rage against the machine, med killing in the name of
2.AC/Dc med thunder
3. Faith No mote med Epic
4: Beastie Boys med sabotage
5. Cake med the distance

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 09:08   #27
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 09:15   #28
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 10:16   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne delt øretelefon med Daisy, ser jeg. Det hadde jeg kanskje ikke tippet utfra avataren.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 10:18   #30
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje den må fornyes etterhvert.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 10:22   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 10:35   #32
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Denne er sakte, god og tung. Bruker Spotify og finner mest på NRK mp3 top 30.
(Kilde:

(Kilde:
(Kilde:

)
)
)

Og en gladlåt.

Sist redigert av Lavender : 11-04-14 kl 10:44.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 11:18   #33
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må være tempo, bråkete og aggressivt, nå om dagen går det stort sett i Prodigy og Skrillex.

Gammel 11-04-14, 13:08   #34
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Tungrock og metall, helst av den litt eldre sorten. Når jeg trener styrke foretrekker jeg stort sett gammal In Flames og Metallica, men det er ikke alltid jeg hører på musikk når jeg trener styrke. Når jeg løper på mølle må jeg ha musikk, og jeg er så vanedyr at jeg alltid hører på de samme sangene på Master of Puppets når jeg trener 4x4-intervall. Oppvarming til Battery, første drag når Master of Puppets starter. Siste drag og nedløping til Orion.

Når jeg trener ute hører jeg aldri på musikk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.