|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimTrondheim er jo en liten by med gangavstand til det aller meste om man leier hotell i byen. Scandichotellene pleier jo å ha barnetilbud vet jeg, i Trondheim er scandichotellet på solsiden. Vet ikke om de har noe spesielt for barn der, men...
![]() |
#22 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i Trondheim
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Turist i egen by
![]() |
#25 |
maler
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimDet er vel ingen spesielt barnevennlige hotell i Trondheim. Rica nidelven har gangavstand til det meste og fantastisk frokost.
![]() |
#26 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimEr det ikke mest plasser der det ikke skjer så mye annet som har barnevennlige hotell, tro? Det er jo ingen vits i barnevennlige hoteller i de store byene, der det er flust med aktiviteter for barn rett rundt hjørnet for hotellet. Hvem vil sitte på hotellet når man kan gå i Pirbadet eller på Rockheim i stedet, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
maler
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimPirbadet, rockheim, vitensenteret og kinoen er innefor få hundre meter. Finalebanen er en park utenfor sykehuset som kan være kjekk å besøke, det er en lekeplass som er super for store unger med turnapparater og bordtennisbord blant annet. Ellers båttur til Munkholmen og evt markatur til en av hyttene. Og bakklandet må man jo se.
![]() |
#29 |
Originala
|
Jeg har mine tvil til at en voksen vennegjeng etter et par glass vin er så veldig mye roligere, ja. De hopper vel ikke fra kanten og herjer rundt, men mindre sjenerende for de rundt er de ikke nødvendigvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
maler
|
Tvert imot.
![]() |
#31 |
Originala
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimHvis pris er avgjørende, bør du forresten undersøke om gjester ved Clarion Hotel & Congress har gratis inngang i Pirbadet. Jeg har hørt det, nemlig, og det koster noen hundrelapper å komme inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Regelen er barn under 14 år har adgang mellom kl 9 og 12 da i følge med voksne. http://www.thonhotels.no/hoteller/la...nia-hotel/spa/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
awesom
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimJeg liker Rica Bakklandet selv om det ikke akkurat er et barnas hotell. Fine rom, god frokost og solsiden like ved. Scandic på solsiden er også greit.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Det står at det koster 100 kr å gå inn i pirbadet, eller 120 kr for å trene i pirbadet om man er på hotellet, ikke gratis |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bedreviter
|
Beklager, det var ikke meningen å være ufin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hotell i TrondheimI 2008 bodde jeg ei helg på Hotell Grand Olav med yngstemann. Da hadde de vaffelsteking og eget bibliotek med bøker og dvd-er for barn. Og dvd-spiller på rommet. Det syntes sønnen min var kjempekult. De hadde også gratis kveldsmat. Det høres kanskje ikke mye ut, men er likevel det mest barnevennlige hotellet jeg har bodd på.
![]() |
#39 |
Har med samboeren min som kan bli med på ting, vi er passe kjent i Trondheim og finner garantert på endel sammen der. Er enig i at vi klarer oss nok helt fint uten barnehotell forsåvidt. Jeg klarer som regel å være med på litt jeg også - men som regel har 10åringen mye mer energi til å gjøre ting enn meg, hehe... heldigvis er det mye jeg bare kan være tilstede på så han kan få opplevd endel da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Skal ikke så mye til for at det er litt ekstra stas |
![]() |
![]() |
![]() |