|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg ungenes bunad/festdrakt!
Mine har snart hver sin kystdrakt. Holder på å sy sammen en ny til storebror og så skal jeg sy inn den storebror har vokst ut av til lillebror. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg ungenes bunad/festdrakt!Frøkna bruker nordlandsbunaden min. Enn så lenge har jeg flyttet på noen hekter så hun kan bruke den, men neste gang vi er hos faren min skal jeg ta den med så stemoren min kan se på om den kan sys om skikkelig til konfirmasjonen hennes om to år (den tåler ikke nærstudium sånn som den er nå, så det er ikke aktuelt å for eksempel ta konfirmasjonsbilder i den).
|
|
|
#3 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg ungenes bunad/festdrakt!Jentene i Hardangerbunad og Gutten i "hjemmesnekkra"
Sist redigert av Snuppa : 09-05-14 kl 00:05. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Vis meg ungenes bunad/festdrakt!De to minste skal bruke festdraktene fra Grinaker vev, men eldstemann har vokst fra så til han har jeg kjøpt ny festdrakt i ull (fra Reflex), som står til fargene i draktene deres.
|
![]() |
|
|