|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: 1 uke aleneHøres deilig ut. Jeg hadde sovet lenge, vært oppe sent, gått på kino, lest bøker og drukket masse øl. Spist lunsj på kafe og bare kost meg. I tillegg til å sette av tid til å rydde/vaske huset alene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1 uke aleneJeg ville elsket det! Jeg hadde trolig jobbet og kanskje tatta en dag eller to fri. Jeg hadde kost meg med mat bare jeg vil ha, dratt på spontane turer etter jobb, drukket vin og kaffe med venner og helt sikker pussett opp og ryddet i ting osm ikke prioriteres til hverdags.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: 1 uke aleneHadde jeg hatt penger så hadde jeg tatt med meg Kindlen til et billig sydenland. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: 1 uke aleneJeg hadde sannsynligvis jobbet deler av uken, for jeg savner å kunne ta noen langdager og styre når jeg drar hjem selv. Så ville jeg brukt kveldene på kinoturer, vin med venninner og noen kvelder helt aleine hjemme. Og så ville jeg sovet hele netter!
|
|
|
|
#6 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1 uke aleneJeg har en sånn uke nesten hver sommer, mannen er selvstendig næringsdrivende og jobber lite i august når alle kundene hans er på ferie. Jeg elsker det! (Og så er det veldig deilig når de kommer hjem igjen.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1 uke alene
Enig! Jeg skal ikke påstå at det er helt strøkent hos oss hele tiden når jeg er alene hjemme (til det er for mye grunnleggende rot i bokhyller og skap), men det er ryddig og ordentlig sånn ellers. Det er så godt!
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: 1 uke aleneJeg kan jo si hva jeg gjør når jeg er alene hjemme.. Jeg treffer venner, lager meg favorittmaten min, sover lenge, sitter oppe halve natta, ser på Netflix går meg turer og koser meg gløgg i hjel. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 1 uke aleneDet høres helt nydelig ut!
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: 1 uke aleneJeg ville brukt de få ferieukene jeg har med mannlig barn. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Originala
|
Sv: 1 uke aleneDet høres vidunderlig ut! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 1 uke aleneJeg skal også være en uke alene tidlig i sommer. Jeg skal jobbe, og ellers ikke legge noen som helst slags planer. Åh, som jeg gleder meg!
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Sv: 1 uke aleneJeg ville kost meg glugg ihjel, hatt det striglende ryddig hele tiden, spist pasta hver dag og bare syslet med meg og mitt.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#17 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Noe av det jeg savner mest er å være alene hjemme. Jeg kan godt bruke den tiden til å rydde og ordne. Men det er så fantastisk deilig å være alene.
|
|
|
#18 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: 1 uke aleneRosinmannen gjør dette en gang eller to i året - veldig nødvendig for meg i grunnen.
|
![]() |
|
|