Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Må-ha i garderoben

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-07, 20:51   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må-ha i garderoben

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Etter 17.mai i år har jeg funnet ut at jeg må ha meg en OK kjole i ull eller i alle fall en varm kjole. *frossen*
Og siden jeg bor i Trøndelag er støvler og regnfrakk et must. Jeg har støvler da.

Hva er dine må-ha i garderoben?

Åhh.. da MÅ jeg bare tipse deg om den lille danske designbutikken i Trondheim! Hun lager nyyydelige ullkjoler
Den ligger rett på andre siden av 3B.

http://www.lauragerrits.com/

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 20:53   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers må jeg selv ha jeans, tynne bomullsgensre og litt tøffe skjorter.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:27   #23
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... og høyhalsa gensre i alle varianter og cardigans.

Er ikke så veldig pyntesyk til hverdags - går for "casual-chic" (...eller ihvertfall "casual" ... )

Gammel 20-05-07, 21:30   #24
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Cardigan-sett, gode sko og en haug med lekre smykkesett som matcher garderoben

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 21:40   #25
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Må-ikke-for-noen-pris-ha: ting som må strykes.

Enig! Vi tok stein-saks-papir om hvem som skulle stryke mellomsøsters bunadsskjorte den 16. Jeg tapte.

Gammel 20-05-07, 21:45   #26
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, hva må jeg egentlig ha? Gode og fine sko, knelange hverdagsskjørt, smale svarte bukser, høyhalsete gensere om vinteren og innsvingte t-skjorter og sommerkjoler om sommeren. Ullkåper om vinteren. En hel masse mer også, når jeg tenker meg om.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 22:12   #27
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sorte bukser og enkle cardigans i forskjellige farger.

Gammel 20-05-07, 22:39   #28
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sort pen bukse, sorte sko og Triumph BH med bøyle!

Gammel 20-05-07, 22:45   #29
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sorte bukser, gode jeans, singletter, cardiganer, smykker og høye hæler :jåle:Og nå før sommeren piratbukser og skjørt.

Gammel 20-05-07, 22:58   #30
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Svarte bukser, knelange hverdagsskjørt, myke bomullsgensere med v-hals og stretch, singleter, enkle cardigans.

I tillegg må jeg ha et knippe jeans og tunikaer.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-07, 23:09   #31
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Joggebukser og hettegensere
Singleter i sort hvit brunt og rosa
Jeans
cardigans
Ørten forskjellige sko...
GODE bher

Nå begynner jeg å jobbe igjen i kontormiljø, så da blir vel repetoaret et litt annet.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 01:20   #32
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oi. Ja det er mye.

Må ha brune og svarte pensko. Brune og svarte støvletter. Jakke som går til brune sko og svart jakke.
Olabukser, jeansskjørt og tynne bomullsgensere. Skjerf, belter og cardiganer.
Vesker som passer.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 01:59   #33
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må ha:

Jens (Denne skrivefeilen måtte jeg bare la stå )
Gode behagelige joggebukser
Hettegensere
Praktiske, men tøffe topper/skjorter.
Belter
Gode bh-er (sort og hvit hvertfall)
Sort bukse
Sort skjørt

Gammel 21-05-07, 09:17   #34
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sko, sko og mer sko. Føler meg ikke vel hvis ikke skoene passer til antrekket. Så mitt må-ha ett utvalg av sko.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 09:30   #35
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeans som sitter bra
Knelange skjørt
Sort og kremhvit cardigan
Gensere og jakker i ull eller ullmix. :frysepinne:
Stort utvalg av topper og tynne gensere
Stort utvalg av strømpebukser (40 denier og tynnere)
Nytt av året er at jeg visstnok også må ha en godt utvalg av kjoler. Det var i grunnen litt nytt for meg.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 10:36   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gode BHer er definivt must her også. Det samme er flotte, høyhælte sko, gjerne noen som er gode å gå med.

Jeg må dessverre ha non-jeans jobbukser, vi har dress-code på jobben. Til hjemmebruk må jeg ha de perfekte jeansene. Jeg håper jeg kommer inn i dem igjen.

Ellers må jeg ha noenlunde pene, varme gensere som kan brukes til jobb. Ingenting som må strykes, og alt med knepping kan bare glemmes :miss Boobs 2007:.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 11:30   #37
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Gode bh-er ja -- et must!
Linbukser i hvitt + en farge til
Gode jeans
Svarte bukser som sitter godt
En perfekt kjole som passer i alle anledninger,- helst sort

For tiden er må-ha en million ensfargede t-skjorter med v-hals, men prøver å komme meg litt bort fra den hverdagsuniformen.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-07, 12:42   #38
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

• Gode jeans
  • Svarte "pensko" som passer til alt
  • Hvit skjorte

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.