|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Fire - fem barn er nok det jeg tenker på som mange barn...
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Jeg har fire barn og syns ikke det tipper over til å være ekstremt mange. Det er en mer enn tre. Men jeg har jo også fått med meg at endel synes fire er å gå langt over streken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Jeg kom jo sprudlende hjem fra barsel denne gangen og erklærte at "Hadde jeg visst at det kunne gå så greit, skulle vi ha fått mange!"
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Fem og flere er mange, uten at jeg tenker noe negativt om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
The Million Dollar Man
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Det er ingen antall barn som er "for mange" i mine øyne. Alikevel må jeg si at jeg synes jeg har mange søsken. I noen sammehenger er det veldig mange, andre er det sånn at vi selv syntes vi var for få, på juleaften for eksempel...
![]() |
#27 |
The Million Dollar Man
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Men for oss håper jeg egentlig at vi sier vi har mange nok med 2. i alle fall foreløpig.
![]() |
#28 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?For meg er mer enn 3-4 barn mange. Fra oppveksten er jeg veldig vant til barneflokker på 2 og 3, men det var sjelden med flere.
![]() |
#30 |
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?
Jeg tror jeg maa signere denne her jeg.....
![]() |
#31 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Min mange-grense går nok ved fire. (Jeg sier ikke for mange.) På den annen side har jeg vokst opp sammen med to søsken, og er vant til at vi tre ble oppfattet som mange. Og noen ganger virker mine to som en hel hærskare.
![]() |
#32 |
The Million Dollar Man
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?
Signerer.
![]() |
#34 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Jeg er usikker på om mangefølelsen min starter ved tre eller fire barn. Det blir vel helst fire, tenker jeg. Jeg har bare én venn som har mer enn tre (hel)søsken - de er fem, og jeg tenker definitivt på det som mange.
![]() |
![]() |
#35 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Jeg synes fire er "ganske mange" eller "mange"; mer enn fire er i alle fall "mange", men jeg har ikke noen tallfestelse av hva som er "for mange" eller "veldig mange" eller "ekstremt mange".
![]() |
#37 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Et mer enn hva jeg til enhver tid har er mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Jeg har 3 barn og det er mange! Av og til altfor mange, av og til mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvor mange barn er "mange barn"?Vi har tre, og jeg synes ikke det er mange selv om vi har gått fra "mannsoppdekning til soneforsvar".
![]() |
|
|