|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Å kjære...
|
|
|
#24 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
My thoughts exactly. Som om det ikke kunne bli verre etter Jaggis, men det kan jo det! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Herregud skal han ikke pensjonere seg i Spania snart?
|
|
|
#26 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Er den 1. mai idag?!?!?!?!?!
|
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Å hjelpes.
|
|
|
#28 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Ja, det hender ibalnd jeg tar meg i å synes synd på Siv Jensen.
|
|
|
#29 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Dette blir bare verre og verre og akkurat som jeg fryktet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Herlig! Da kan vi gi Fredsprisen til Kina!
|
|
|
#32 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Jeg veksler mellom
|
|
|
#33 |
|
Fjellpiper
|
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Jeg tror ikke dette er særlig sannsynlig. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?http://mobil.aftenposten.no/nyheter/...l#.U3PEt4kayc0 En annen Hagen har jo foreslått det, kan jo hende det blir mer realistisk nå?
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Jeg ble smådårlig av saken med Dalai Lama, og nå muligens Hagen i nobelskomiteen. Er det høyrevridningen i politikken som har gjort at vi viker for politisk motstand fra f.eks Kina? Som eksempel; det er en ting å høre på Kinas argumenter og se en sak fra to sider, men en helt annen å la seg diktere av dem. Lurer på hva Hagen i nobelskomiteen vil føre til. Hagen har lenge hatt en topposisjon i politikken, men hva godt har han kjempet for som gir han plass der? |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Carl I. Hagen som leder av Nobelkomiteen?Det kommer i så fall til å bli usannsynlig pinlig. Uff!
|
|
|
#39 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
De vektlegger muligens handel og investeringer i forhold til Kina mer en venstreidealister gjør. Den diplomatiske holdningen til Kina er ny med denne regjeringen, og tross erfarne kina-diplomaters råd har Erna & Co lagt seg på denne linjen. Utrolig sært det med Dalai Lama sett i lys av alle andre nobel-utdelinger. Sist redigert av arrow : 14-05-14 kl 23:36. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Leser
|
Hvis man ønsker V, KrF eller H sin politikk må man nesten stemme på dem. (Jeg gjorde ikke det, så det er ikke slik at jeg meler min syke mor her) Jeg skjønner at det ligger implisitte føringer i form av samarbeid, men jeg mener alikevel at de som mener at Venstre er de som fører "deres" politikk, må få stemme på dem uten å bli ansvarliggjort for samarbeidet med FrP. (Lurer på om jeg har skiftet mening her?
|
![]() |
|
|