|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter i sofaen med Mac'en i fanget og jobber. Min sjels elskede sitter ved siden av meg, litt snurt fordi han fikk kjeft da han zappet innom en fotballkamp. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Akkurat lagt to barn alene, mannen er ute og sporter. Nå sofa, tv og pc.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?
Det er mandag.
|
|
|
|
#5 |
|
Dragedytteren
|
Vente på freddan?
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Mannen er sammen med venner og spiller rollespill - fast mandagsopplegg. Minstemann er lagt, mens lillemann straks skal i seng. Jeg burde egentlig lett huset rundt etter husnøklene til storebror.
|
|
|
#7 |
|
|
Nøklene dukket mirakuløst opp igjen. Da slipper jeg å haste hjem fra jobb igjen i morgen (storebror hadde klart å skru på alarmen og gå fra døra ulåst. Da han kom hjem glemte han hele alarmen, vaset inn og hadde ikke duppeditten til å skru av alarmen med...
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Sitter med beina høyt etter å ha vært ute i hele ettermiddag og kveld. Mannen legger eldstemann, men sa han skulle stikke til naboen en tur etterpå. Jeg tenkte jeg skulle knø i sofaen resten av kvelden.
|
|
|
#9 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Har hengt opp klesvask, og tar en liten time out før rydding av kjøkkenet, inkludert tømming av oppvaskmaskinen. Tidenes kjedeligste husarbeidsoppgave...
|
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Har akkurat lagt minsten. Har tullet litt i senga, kilt og lest litt i Supertruse-boken. Han er så enkel. Snur seg bare rundt og sovner på 10 sek.
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb hvor jeg har vært siden halv åtte i mårrest. Nå skal jeg bare slappe av og se tredje og siste episode av Kronjuvelene på Nrk nett TV. Serien anbefales på det varmeste.
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Mannen jogger, jeg sløver. Har sett på 4 stjerners middag (som jeg gjør hver kveld), tatt en klesvask, ryddet kjøkkenbordet, lagt frem klær til barna til i morgen og laget meg en smoothie. Nå skal jeg snart legge meg. Sov så dårlig i natt, at jeg kommer til å sovne etter 2 sider i boken min.... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Har akkurat lagt eldstemann og venter på at jobb-PC-en skal skru seg på.
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Vi har akkurat lagt arvingene. Minsten har ikke sovnet enda. Mannen min trener, jeg sløver.
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Akkurat lest på sengen sammen med vesla. Nå skal jeg lage meg en kopp te og lese litt. Mannen er på tur med hunden. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Har slengt meg på sofaen nokre minutt mellom legging av born og riving av kjøkken.
|
|
|
#19 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du akkurat nå, en mandagskveld litt før klokka ni?Jeg har akkurat skrevet SMS til 5 andre 7.klasseforeldre ang. møte i matkomiteen til avslutningsfesten for 7.klasse.
|
![]() |
|
|