|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Jeg har ikke fått denne, men har fått tidligere. Jeg svarer med kontonummer til kreftforeningen.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Det kan jo hjelpe hvis det på en måtekan kobles inn i teksten som sendes på melding at vi må sjekke brystene selv regelmessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?
Jeg tenker det hjelper mer om man faktisk skriver det i statusen, og i tillegg støtter kreftforeningen.
![]() |
#5 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Jeg får heller aldri slike meldinger. Sånn er det å være en surpomp. Det hadde vært fint om man kunne utrydde både kreft og fattigdom via hjerter og likes på Facebook, for all del, men fram til det faktisk fungerer slik så velger jeg heller å støtte med penger.
![]() |
#7 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Jeg blir provosert av disse liksomstøttende statusene, all den tid jeg føler kreft har rammet meg og familien min ganske hardt. I løpet av 6 år har denne forferdelige sykdommen revet med seg to av mine besteforeldre, mammaen min, stefaren min, og i nær framtid også pappaen min. Vil man gjøre noe for kreftsaken får man støtte der det nytter.
![]() |
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
Tror jeg låner svaret ditt, siden jeg ikke gidder å komponere mitt eget, eller leite etter hva det nå var jeg la ut forrige runde, eller runden før det igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lurer jeg også på!
![]() |
#11 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Kopier i vei.
![]() |
![]() |
#12 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Lånte litt fra deg, Marit K, og la til litt for egen del. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Drømmer
|
Kan jeg låne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Jeg har også irritert meg noe så grønn--- over dette og la ut et "motsvar" til dette her i går:
![]() |
#16 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Er ikke hensikten med hjertene egenundersøkelse? Det er iallfall slik jeg forstår aksjonen.
![]() ![]() Sist redigert av meisje : 26-05-14 kl 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Jeg har ikke postet noe hjerte, men fått meldingen, og i min melding stod det at man skulle gi på kreftforeningens givertelefon, og deretter poste hjertet videre. Det stod også husk å sjekke brystene regelmessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Nei, dette sto i min (som jeg fikk n oen dager etter jeg opprettet tråden):
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er det sånn hjertegreie på FB nå?Vel, alle slike aksjoner får slike tråder og diskusjoner som motsvar, og således blir det større fokus rettet mot kreftforeningen, og de får inn mer penger.
![]() |
|
|