|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forferdelig video på facebookDessuten tenker jeg at den barnevernsfilmen er litt mot sin hensikt. Man ser virkelig hvor proffe barnevern og politi er. I det saken eksalerer tar barnevernet barnet rolig ut av hendene til bestemor, og politiet bistår med å forsøke å roe ned hele familien. Det må være tøft i stå i en slik situasjon for begge parter.
![]() |
#22 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Forferdelig video på facebookJeg syns mange er veldig lite kritiske til hva de deler. For litt siden hadde en bekjent av meg delt en video av en hund som var angrepet av ulv. Hunden var i live, magen var revet opp og innvollene var synlige. Hunden var i voldsomme smerter, og dette var rett og slett fryktelig å se på.
![]() |
#23 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Forferdelig video på facebook
Jeg finner det ikke?
![]() |
#24 |
Epikur
|
![]() Sv: Forferdelig video på facebookI min aller ytterste krets, fjerne slektninger, folk jeg vokste opp med osv er det noen enklere sjeler som ser verden i svart-hvitt, stemmer FrP fordi noen de kjenner mener det lukter rart på Grønland eller følte seg utrygg på Stovner da det gikk en somalisk mann forbi, eller mener barnevernet stjeler barn og at litt juling ikke har skadet noen, at bilbelte er for feiginger og at staten ikke skal bestemme hva de skal gjøre. De baserer verdensbildet sitt på hear-say og synsing, faktafragmenter og generell skepsis til sentralmakt, overmakt og noen som vil bestemme over dem.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Forferdelig video på FacebookJeg har folk som Harriet snakker om litt fjernt uti kretsen min, og jeg blir like sjokkert hver gang de åpner munnen. Sukk.
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Forferdelig video på FacebookFa.... nå dukket den barnemishandlingsfilmen på veggen min. Og den slo seg på. Får ikke til å slå av automatisk film. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Forferdelig video på FacebookBV- filmen er delt ut i begge "leire".
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-05-14 kl 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Forferdelig video på FacebookDet et kun en hos meg som har delt videoen, og la meg si det sånn...,der er det diverse issues. Men fytti altså. Grusomt. Jeg skal inn på innstillinger og fikse det slik at videoer ikke starter automatisk.
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Forferdelig video på FacebookJeg har ei på lista mi som har delt den videoen og sagt at hun kjenner ikke familien det angår, men hun ser jo at dette er et overgrep, for på videoen er det veldig tydelig at det er ryddig og rent i hjemmet.
![]() |
![]() |
#30 |
|
Trykk først på den øverste pila, så på den nederste pila. Da finner du videos nederst i menyen på venstre side.
![]() |
![]() |
#31 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forferdelig video på FacebookTakk for tips, Input.
![]() |
#32 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Forferdelig video på Facebook
HÆ?
![]() |
#35 |
Sånn passe sane
|
Der står det "Dashboard for brukerstøtte" hos meg. På iPad vel å merke, har det noe å si?
![]() |
#36 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Forferdelig video på FacebookVideo kommer ikke opp hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Slumrende Ullteppe
|
Takk for tipset - håper det funker, for jeg er pisselei av å få all mulig skit opp i trynet.
![]() |
#39 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Forferdelig video på FacebookOg - hurra, det funket å skru av automatisk videoavapilling på ipad på det viset.
![]() |
#40 |
En Som Trener
|
Tusen takk, dette har jeg lett etter lenge!
![]() |
|
|