|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg synes at den jubileumsdrakten for Oslo er helt nydelig, og klart den peneste av de du vurdrerer |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velge
Enig.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg har nå fått drakt/bunad i bursdagsgave fra mannen og nå har jeg søkt litt mer. Jeg har kommet frem til at jeg enten vil ha 1000-års jubileumsdrkten for Oslo, 100-års jubileumsdrkten for Norge (begge designe av Eva Lie) eller kanskje denne vakre 950-års jubileumsdrkten for Oslo som kom ut i 1950. Den var så vakker! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeOj, den var jammen fin den siste der.
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Denne ser jo ut som en beltestakk. Men flott var den. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Det her må jo være en beltestakk? Ikke jubileumsdrakt? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeDu ser siden ligger på Pelen? Fulgte du med iHønnis bunadstråd for noen år siden? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velge"Problemet" med drakten fra Sverige som du viste i det første innlegget ditt er jo at den har ikke liv. Den skal sitte etter over brystet, men med vidde i livet. Sånn: |
|
|
|
#11 |
|
|
ja,der har du et godt poeng, jeg må ha noe som går inn under puppene eller i midjen, alt annet ser ut som en sekk på meg og jeg mistrives. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeDen nederste, er det jubileumsdarkten, var utrolig flott
|
|
|
#14 |
|
|
Ja, det er akkurat det jeg syns også! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
blid
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJubileumsdrakten er min klare favoritt av de du viser fram her. Kjempefin!
|
|
|
#17 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg syns så absolutt den svenske er kjempefin. Jeg syns ikke Oslodrakten er noe spesiell fin. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Jeg vurderer bunad - hvilken skal jeg velgeJeg hadde vaklet mellom disse to:
|
![]() |
|
|