Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Antrekk "sommerlig pent"

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-14, 09:40   #21
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antrekk "sommerlig pent"

Det fins ikke freshere skjorter enn kritthvit fin bomull. Ekstra fint om sommeren!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 09:55   #22
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Fant en mørk marine penbukse her nå, lys skjorte med kul krage og lys moods of norway dressjakke. Tror det blir bra.

Er det ok å droppe strømpebukse i sommerbryllup? Har kjole til rett nedenfor kneet.

Jeg vil omtrent si at det er verre aa ha paa strömpebukse enn aa droppe den - uansett aarstid. Saerlig hvis man har aapne sko, men egentlig er legger uten strömper finest uansett. Det er et ganske norsk fenomen at man absolutt skal ha paa strömpebukse.

Dress til mannen, helst enn lys, men alt gaar. Hvit vanlig skjorte. Ikke slips.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 09:58   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg vil omtrent si at det er verre aa ha paa strömpebukse enn aa droppe den - uansett aarstid. Saerlig hvis man har aapne sko, men egentlig er legger uten strömper finest uansett. Det er et ganske norsk fenomen at man absolutt skal ha paa strömpebukse.

Dress til mannen, helst enn lys, men alt gaar. Hvit vanlig skjorte. Ikke slips.

Mange norske legger skal jeg love deg er mye finere med strømpebukse vinterstid.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-14, 10:31   #24
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Mange norske legger skal jeg love deg er mye finere med strømpebukse vinterstid.

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det fins ikke freshere skjorter enn kritthvit fin bomull. Ekstra fint om sommeren!

Helt enig i det, den han har er også skreddersydd i fasongen og sitter veldig pent, i tillegg har den fint blomstermønster diskret på undersiden av kragen og har kule knappe som passer perfekt til jakka som er i samme farge som blomstene.
Litt harry at vi matcher, begge i hvitt og marine, det er nå så.

Men jeg dropper strømpebuksa nå. Skal gjøre meg litt flid med skrubb og selvbruning. Har helt ekstemt mye blåmerker etter å ha hengt i tau fra pipa til fatter og malt.

Gammel 01-07-14, 19:39   #25
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

[quote=løve70;4019854]

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Solsiden?

Hadde nok ikke falt helt i smak hos mannen min heller. Han hadde nok rømt om jeg hadde foreslått lindress og......Men enig i at det passer i en slik setting!

Ja. Det var det!
Og Harriet. Suverent innlegg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.