|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: The secret life of ... måker?Ulike måketyper har ulike uttrykk, bare hør etter neste gang.
![]() |
#22 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The secret life of ... måker?Jeg har tenkt mye på denne tråden nå i Thailand. Det er et rikt fugleliv i hagen vår og de har en bestemt måte å varsle hverandre mot fare. Så hver gang de bråker forter vi oss ut for å se hva det er denne gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The secret life of ... måker?Dyrelyder har forskjellige funksjoner, som allerede nevnt. De varsler om mat, farer, de har parringsrop, lyder de bruker til avkommet, men karakteristisk for dyrelyder er at de, så vidt man vet, ikke har noen funksjon annet enn den som finnes der og da. Altså er det slik at man kan oppfatte det som om snbærene for eksempel sladrer, men det er å lese menneskelig innhold inn i dyrelyder.
![]() |
#25 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: The secret life of ... måker?Tjeld (eller Kjell, som han heter her) er i hvert fall utrolig skravlete! Hele natten!
![]() |
|
|