|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvor vanskelig er det å klippe hund selv?Det er akkurat samme med portugiserne, men de har ikke så krøllete pels (noen er ganske krøllete), men de er mer "labbetuss"-aktige vanligvis, og ja, det vokser til det klippes. Hvis du ser de digre fluffye labbene på hundene her så er det jo helt logisk at de drar med seg mer gruff inn enn de gjør når de er kortklipte:
2003 2010 2012 It's not only only, but but. We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional! Sist redigert av GydaG : 12-07-14 kl 13:27. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hvor vanskelig er det å klippe hund selv?Jeg klipper storpuddelen min selv. Med børsting (for å unngå floker etter bad), bad, føn (bruker blåse), barbering av poter/snute og klipp på kropp bruker jeg ca. 2,5-3 timer. Men det skal sies at jeg er ganske nøye. Og hun hater å barbere snute og poter. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor vanskelig er det å klippe hund selv?Jg bruker ca en time på å klippe vår bichon frisee |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor vanskelig er det å klippe hund selv?Jeg brukte heller ikke noe i nærheten av fem timer på å klippe Amerikansk Cocker med kun saks, jeg hadde ikke maskin. Det er en ganske omstendelig klipp, ansikt, hals og øvre del av ørene skal klippes kort, nakke og rygg skal klippes ganske kort med tynnesaks, og så skal det være litt lang lugg, og langt, men fasongklipt "skjørt" og tilsvarende på ørene. Kort klipp med maskin over hele burde gå ganske radig.
|
|
![]() |
|
|