|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere med av mat på fjelltur med barn?Ta en stor/liten brusflaske, fyll nesten full med vann og frys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har dere med av mat på fjelltur med barn?Jeg tror ikke det finnes liten nok kjølebag? Jeg har bare 80 L sekk og er én voksen. Nå har jeg fryst ned all brødmaten vi skal ha, inkl. ostesmørbrødene vi skal ha til frokost dag 1. Pakker dette sammen med to kjøleelement, så må jo det gå greit. Det blir i overkant av et halvt døgn fra ostesmørbrødene taes ut av fryseren til de skal stekes.
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere med av mat på fjelltur med barn?Dette vil jeg lese mer om |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere med av mat på fjelltur med barn?Alt på tube: majones, oster, kaviar. Bogskinke. Spekemat. Knekkebrød og polarbrød. Flatbrød. Potetmos. Posesupper. Kanskje noen herm.bokser med kjøttboller el lign. Spagetti/pasta. Litt frukt og grønt om det spises..og evnt Fun saft.
![]() |
#25 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere med av mat på fjelltur med barn?Håper dere koser/har kost dere!
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: Hva har dere med av mat på fjelltur med barn?Vi har kost oss veldig, hjemme igjen nå. Hadde med alt for mye mat. Kan melde om at hverken jeg eller poden liker Real sin pasta provance. Pastaen smakte slik den gjør nåe man lar den koke opp sammen med vannet. Ikke overraskende egentlig.
![]() |
![]() |
|
|