|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)Hvis man har bil så er Nebbursvollen friluftsbad på Lillestrøm et supert alternativ. God plass, flotte bassenger og lekeplass. Ikke mye folk (sammenlignet med Frognerbadet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tøff
|
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)
Bil har vi tilgang til via Bilkollektivet så det er en mulighet. Moren min er fra Lillestrøm så jeg har vært på Nebbursvollen, det var også en idè. :-) Takker og bukker, vi får fint fylt uken vår med deres hjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)Vi var på Teknisk museum i dag kl 10. Hadde hele underetasjen for oss selv lenge før folk kom. Morro!
![]() |
#25 |
Tøff
|
Jepp, men er vettaskremt for klegg etter en heller kleggete opplevelse her nordpå.
Men ville en lettere utålmodig toåring ha det gøy der? Jenta mi hadde elsket det, men vi vil jo gjerne finne på ting sammen. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ferie hjemme (Oslo)Teknisk Museum er supert for to-åringer. Kom tidlig, ha hele underetasjen for dere selv og bare la de andre være. Jeg går på TM alene for å se på alt som ikke er i kjelleren.
![]() |
![]() |
#27 |
I mål
|
Hehe ok. Man kan dra til Hvervenbukta også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tøff
|
Hvervenbukta er alt planlagt, må bare skaffe skygge siden mannen har vitiligo og må ha mest skygge. :-) Er det noen her som vet om strandtelt som jeg får kjøpt i butikk og ikke bare på nett? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|